Pagina's

dinsdag 21 januari 2014

Trouwen!

Hallo blogdames, leuk dat jullie weer langskomen op mijn blog. En welkom Mar Knutsel, gezellig dat je mijn volger bent geworden!

Een trouwkaart heb ik gemaakt voor Challenge nr. 96 van Marianne Design. Het is alweer een tijdje geleden dat ik die nodig had. Dat heb je op een gegeven moment. Maar, de dochter van een kennis gaat trouwen dus, bij deze! Het is een vintagekaart geworden. Ik heb er een deurlabel van gemaakt, do not disturb....haha! Deze keer heb ik mijn nieuwe markers uitgeprobeerd. Ik heb eindelijk aquamarkers gekocht en ben daar eens mee aan de slag gegaan. Ik kan niet wachten om een leuke stempel in te gaan kleuren! Het is makkelijk dan met inkt en een waterpen zoals ik dat noem. Het behoeft nog handigheid maar ik vind dit toch wel aardig gelukt. De roos heb ik gewonnen in een challenge van Hobbynu en heb 'm gelijk gebruikt. Ik vind 'm super! Fijne dag nog en geniet!
Groet, Ela

Marianne Design:
Mal en ornamenten: LR0116
Creatables: LR0206(klimop)*LR0234 (label)*LR0295(roos)
Afbeelding: VK9527
Stempels: EC0138 (deels) en hartje EC0120
En verder:
roosjes bewerkt met aquamarker Sépia, lint met hartjes uit Spanje (lief hè), kanten lint, taartonderlegger in vorm van hart (Boekenvoordeel) en plakparels (Kruidvat). Het blauwe hart heb ik gemaakt aan de hand van een mal van Marianne Design.
Link nr challenge:http://mariannedesign.blogspot.nl/2014/01/challenge-96.html

27 opmerkingen:

  1. hoi ela
    heb je blog gevonden en gelijk je volger geworden
    vind je blog heel leuk
    ook jij nog bedankt dat je mijn volger bent geworden
    kom nog eens langs op mijn blog
    groetjes jolanda bongers
    http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart Ela.
    Gezellig dat je meedoet meet onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ela,
    Je trouwkaart is mooi geworden! Leuk idee om er een deurhanger van te maken.
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ela ik vind je deurhanger heel mooi!!! wat een romantische uitstraling,
    ook mooi de rozen erbij!!! TOP!!!!
    Hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi dames, bedankt voor jullie leuke reacties!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een top deurhanger, geweldig die kleuren en bloemen ik raak niet uit gekeken.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb even op je blog rond gekeken....je maakt prachtige dingen.
    Ik ben gelijk volger van je geworden.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ela,

    Leuk dat je ben wezen buurten op mijn blog.
    Deze kaart ziet er ook prachtig uit.

    Groetjes Aletta

    p.s. ben ook volger geworden van je blog:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ojee... ik type altijd automatisch kaart.. maar ik bedoelde dus deurhanger:))))

      Verwijderen
    2. Gezellig dat je erbij bent!
      Groet, Ela

      Verwijderen
  9. Hoi Ela , leuk dat je op mijn blog bent geweest .... ik ga jou nu ook volgen hoor !!
    Dit bv. vind ik een prachtige vintage deurhanger !
    Ik kan nog veel leren op vintage gebied vind ik zelf.
    Fijne avond !
    Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te horen maar volgens mij heb jij het aardig in de vingers hoor, haha!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je bezoekje op mijn blog en ik kom jou ook volgen en dat we maar veel inspiratie bij elkaar mogen opdoen.
    Je deurhanger is prachtig geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige nostalgische deurhanger heb je gemaakt. Mooi in deze kleuren.
    Natuurlijk ben ik ook volger van je geworden. Gezelligggg.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie hanger! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ela,
    Wat een schitterende deurhanger?leuke details heel mooi van kleur.Toppertje.
    Fijn weekend
    Lieve Groeten
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart !!! Gezellig dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart heb je gemaakt voor onze challenge Ela.
    Leuk dat je meedoet.

    Gr. Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bedankt Mieke en Thea voor jullie compliment!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow heel mooi zeg! En ermee gewonnen zie ik net bij MD (tweede) Gefeliciteerd. En ook met je andere kaart gefeliciteerd met je prijs. Ja leuk dat bloggen hé!?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Ela,
    JE HEBT GEWONNEN MET DEZE KAART!
    Super leuk gefeliciteerd en alvast heel veel plezier met je leuke prijs.
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Ela. Ik zie hele leuk kaarten op je blog staan. Deze hierboven is super. Gefeliciteerd met het behalen van de 2e prijs bij MD uitdaging. Ik ga je volgen Groeten Trijntjet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Trijntje, ik zag het net pas dat ik 2e ben geworden! Super leuk en natuurlijk gezellig dat je erbij bent!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela