Pagina's

vrijdag 24 januari 2014

Vintage mannenkaart

Hoogste tijd voor een blogje van mij! Bedankt voor jullie gezellige berichtjes en welkom nieuwe volgers, gezellig dat jullie mij volgen en dat we maar veel inspiratie van elkaar mogen krijgen!

Een vintage mannenkaart heb ik gemaakt en laat 'm meedoen met de challenge van We Love Vintage Challengeblog. En dan te bedenken dat ik eerst niks met vintage had, nu vind ik het hartstikke leuk! De foto is lekker in het zonnetje gemaakt, heerlijk. Hij was gelukkig vanmiddag eventjes te zien.

Mallen MD LR0234 en CR1254*afbeelding en postzegels MD VK9527*briefkaart en knopen Studio Light STAPSL1239*tekststempel EC0138 en postzegelstempel EC0120*dessinpapier Joy! En natuurlijk een bloemcorsage en een houten hart. Tot snel! Zonnige groet, Ela
Link naar challenge: http://wlvc.blogspot.nl/2014/01/challenge-nr-18-en-random-winnaar.html
close-upje

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is gaaf hoor....een echte mannenkaart en vintage is hartstikke leuk natuurlijk.....hoe kan je daar nu niets mee hebben hahaha.
    Dankjewel voor je deelname bij WLVC, groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Plony, ja begrijp het ook niet, hahaha!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige vintage mannenkaart in mooie kleuren.
    bedankt voor je deelname aan onze challenge.
    groetjes van Anneke ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dat is een prachtige mannenkaart
    Kleur en details super zeg.een toppertje van een kaart.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela