Pagina's

dinsdag 28 januari 2014

Let it snow

Hoi blogdames,
Allereerst bedankt nieuwe volgers: Jolanda, Nelly, Doris, Aletta, Christa, Anita, Astrid, Wil, Plony, Linda, Ann, Erica en Karla! Ik vind het heel gezellig dat jullie er bij zijn!

De meeste van jullie zeggen misschien nou doe maar even niet, maar Don wil toch echt graag zijn skies onderbinden! Voor challenge nr. 8 van Dutch Stamp Chickies heb ik Don lekker ingekleurd en op een winterse kaart gezet zodat ie toch alvast kan wennen aan de sneeuw...

Link naar challenge: http://thedutchstampchickies.blogspot.nl/2014/01/challenge-8-let-it-snow.html







Don: Marianne Design DDS3326
Tekststempel: Marianne Design EC0138
Mallen: Joy (ijsster) 6002/2021*ornamentjes 6002/0254
Embosstencils Boekenvoordeel
Dessinpapier: Action
Lint, sneeuwpapier
 
 

Ps: voor de liefhebber heb ik nog een stempel van Don op de skies over. Kijk even bij het tabblad Candy. Nog een fijne dag en geniet er weer van! Lieve groet, Ela

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! En nee sneeuw hoeft van mij niet meer!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje!
    Bedankt voor het meedoen met ons op DSCC!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ziet er toppie uit.
      Dank je wel voor het meedoen bij DSCC.
      Liefs, Marianne

      Verwijderen
  3. Wat een schatje! Leuke details heb je gebruikt.
    Bedankt voor het mee doen bij DSCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela