Pagina's

zaterdag 25 januari 2014

Zwart-witte harten!

Zwart-witte harten!! De nieuwe uitdaging bij Cards&Scrap is zwart/wit met als optie 1 andere kleur. Maar ik heb het helemaal zwart-wit gehouden met harten en daarmee voldoe ik weer aan een ander challenge namelijk voor de Dutch Card Lovers. Ja, ik heb er weer een gevonden! Donderdag heb ik nog wat spulletjes bij Pipoos gekocht en ook gelijk dat leuke hartballonnetje van Marianne Design ter ere van haar 20ste verjaardag! Lief is tie hè!? Het papier wat ik gewonnen had kon ik nu eindelijk gebruiken en heb er ook het grote hart van gevlochten als label. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Lieve groet, Ela

Links naar challenge:
http://www.cardsandscrap.nl/2014/01/uitdaging-202.html
Ballonhart MD PP1401*hart rechts COL1306*dessinpapier zwart-wit PK9103*stempel EC0138 en verder lint, parels en opplakhartjes.




























21 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje!,!

    Leuk dat je meedoet met de cards&scrap challenge!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ela,
    Mooie kaart! Leuk dat jij er ook voor hebt gekozen om de kaart helemaal in Zwart en Wit te houden, er staan al zo veel kaarten met allemaal andere kleuren op. De nieuwe ballonhartjes staan ook erg lief op de kaart.
    Groetjes Marleen
    PS: Jij bent ook lekker bezig met bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marleen, ja ik het is natuurlijk de echte uitdaging, alleen zwart-wit! Lief hè die ballonhartjes....

      Verwijderen
  3. Dat zijn leuke hartjes allemaal samen zo in zwart en wit!
    Dank je wel dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, zwart/wit harten zijn ook liefdevol, vind je niet?

      Verwijderen
  4. Wat een gezellig blog heb jij, en wat maak je onwijs leuke kaarten,
    ik vind deze in zwart wit echt heel erg gaaf geworden.
    Ik ben volger geworden hoor bij je ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Erica voor het leuke compliment. Gezellig dat je erbij bent!! Jij ook een fijne (knutsel-)zondag.
      Liefs, Ela

      Verwijderen
  5. Hoi Ela

    Gezellig dat je even kwam buurten en nu kom ik even bij jou kijken.
    Je kaarten zijn prachtig.
    Ik ben volger geworden en je Blog staat in mijn lijst.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ela,
    Schitterende hartjes kaart .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie hartjeskaart en bedankt voor de bijdrage aan DCL en cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, Ela!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van het Cards & SCrap Challengeblog!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gedaan en prachtig papier. ;) Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige zwart/wit combinatie! Leuk dat je meegedaan hebt met Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela