Pagina's

zondag 5 januari 2014

Sneeuwpop

Ja, je zou het niet zeggen maar het is winter! En het is eigenlijk geen winter zonder een sneeuwpop, dus...En ja, warme winterwensen, dat is niet gelogen gezien de temperaturen! Het patroontje rondom de sneeuwpop heb ik een keer gedownload van Marianne Design. Ik heb de blaadjes geborduurd met lichtblauw garen. De sneeuwpop is ingekleurd met inkt en er moest toch een oranje wortelneus op vond ik. De poinsettia heb ik ook met inkt gekleurd. Een paar plakparels in rood wat ook terugkomt in het lint. Dit lint heb ik een keer in Spanje gekocht bij een heel leuk winkeltje.

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:
Materialen:
Marianne Design: poinsettia LR0122*takje LR0257*tekststempel EC0138
Sneeuwpop stempel Kruidvat
 
Kom snel weer eens langs en laat een berichtje achter. Ik lees ze altijd met veel plezier. Lieve groet, Ela

8 opmerkingen:

  1. Hoi Ela,
    Je hebt een heel mooi labelkaartje gemaakt, en er zelfs nog mooi op geborduurd! Heel leuk dat je met deze sneeuwpop kaart mee doe met de challenge van Scr@p - Cards challengeblog! groetjes van DT lid Gerie
    Ook zag ik dat je net een blog bent begonnen, leuk is dat hè om je creaties te kunnen delen met anderen!
    Ik ga je blog natuurlijk ook volgen en wens je veel blog plezier en zou het leuk vinden als je ook bij mij kom kijken! Succes met de challenge!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Gerie, bedankt voor je bericht en dat je me volger bent geworden! Ik kom zeker bij je langs.
      Groet, Ela

      Verwijderen
  2. Hoi Ela,
    Ook dit is weer een mooi kaartje geworden en wat kun jij netjes borduren zeg. De blaadjes met de rode pareltjes er tussen maken het helemaal af.
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Marleen, leuk om te doen borduren!
    Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ela,
    wow mooi zeg!! Heel leuk gedaan! Leuk dat je meedoet met ons challenge blog van Scr@p-Cards.
    Maar je moet je nog wel aanmelden als volger op ons challenge blog anders kan je helaas niet meedoen met de wedstrijd. Zou jammer zijn toch!? Want het is een mooie kaart!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita, schijnbaar niet gelukt met volgen maar ik heb het nu gefixt, net als de link die niet functioneerde...Bedankt voor de tip weer, ben er blij mee hoor, hou me maar scherp, haha!!
    Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ela
    Je hebt een hele mooie kaart gemaakt maar in de regels van het Marianne Design blog staat dat je in ieder geval een afbeelding van MDesign moet gebruiken. Dat heb je helaas niet gedaan.
    We zullen je deelname dus moeten verwijderen.
    Sorry

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Anita,

      Je hebt helemaal gelijk, even niet goed opgelet. Bedankt in ieder geval voor je bericht en de volgende keer beter!

      Verwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela