Pagina's

zaterdag 18 januari 2014

Op de schaats

Ja, jullie zien het, ik heb mijn blog aangepast. Het vorige verveelde me al snel, kijken wat dit brengt. Het kost wel weer een hoop tijd trouwens dus niet te vaak veranderen!
Nu dan de kaart: Daisy is zich al aan het voorbereiden op de winter in Nederland en doet mee aan de challenge winter/schaatsen van Scr@p-Cards. Ik heb maar weer eens de trapkaart uit de kast gehaald, vind ik zo'n leuk model. De kleuren van Daisy heb ik gebruikt voor de rest van de kaart en verder veel wit. Wat glitters aangebracht hier en daar en natuurlijk het mooie sneeuwpapier gebruikt voor de sneeuw. Hoe vinden jullie haar? Geniet van de (zonnige) dag! Groet, Ela.

























Dorp en kerkje LR0172 en LR0173, kader LR0116, klimop LR0206, bloemen LR0257
Daisy DDK3211 (Marianne Disign)
Denneboom Leane Creatief 45.8947
Tekst- en labelstempel Boekenvoordeel
Dessinpapier Action
Sterretjes Action (zaten aan een lint)
En verder nog wat glitter, lint, kraaltjes in de bloemen, meeldraden en tule. http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2014/01/scrp-cards-challenge-57.html

7 opmerkingen:

  1. Hoi Ela,
    Wat is je blog mooi geworden zeg! Echt leuk.
    Je kaartje met Daisy is ook echt geweldig!!! Alle kleuren kloppen met elkaar en de trapkaart blijft gewoon een bijzondere kaart.
    Veel succes met de challenge, ik vind je kaart een winnaar!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, Marleen! Ik zag dat jij ook de trapkaart in de strijd hebt gegooid, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Ela, leuk model en de kleuren zo vrolijk, bedankt voor het meedoen aan onze Scrap Cards Challenge.


    lieve groetjes van Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Ela, wat een BJOETIE!!! Prachtig model en een hele mooie winterse sfeer!!!
    prachtig gedaan en heel leuk dat je met de challenge van Scr@p-Cards mee doe.
    Lieve hobbygroetjes van Gerie en DT lid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, dank Gerie! Tis een leukerd geworden hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ela,
    Wat een prachtige creatie.
    Hij is super je winterse kaart.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela