Pagina's

woensdag 8 januari 2014

Winterkaart

Allereerst wil ik mijn nieuwe volger van harte welkom heten, Gerie, gezellig dat je erbij bent!
 
Een winterse kaart voor de challenge van Marianne Design http://mariannedesign.blogspot.nl/2014/01/challenge-95.html

Ik had met de sneeuwpop mee willen doen maar het moest wel een plaatje van Marianne Design zijn, dus...regels zijn regels en dus heb ik nu deze ingestuurd. De foto is helaas een beetje wazig maar ik hoop dat het toch goed te zien is. Ik wilde eens een ander model proberen en dit is het geworden. Het craftpapier vind ik zo mooi met die hertjes, sneeuw en bomen. Ik heb het al vaker gebruikt maar nu is het echt op. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
binnenkant

 Gebruikt:
Marianne Design: COL1330 voor de sterren, hertjes en denneboom*Hoekje rechts binnenkant kaart en kader om plaatje LR0234*vintageplaatje VK9529*
Joy! ijspegels 6002/2021*tekststempel
En verder: groen dessinpapier Kruidvat*label 
Boekenvoordeel*lint
 
Geniet ervan! Groet, Ela

 

7 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje weer, schattig met die hertjes erop.
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart is het Ela!!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk met de deurtjes! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een toppie kaartje Ela.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend winter kaartje heb je voor onze challenge gemaakt Ela
    Bedankt voor het meedoen.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt dames voor jullie leuke reacties! We wachten weer in spanning af...
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela