Pagina's

zaterdag 31 maart 2018

CANDY TIME!!

Dit bericht blijft bovenaan staan, scroll naar beneden voor mijn andere posts.

Hallo lieve blogsters,


Het is Candy Time!! Inmiddels heb ik 100 volgers en dit is mijn 300ste blogbericht, dus tijd voor een leuke verrassingscandy!! Wat het is? Dat blijft even geheim anders is het geen verrassing meer, lol. Maar ik kan je zeggen dat het een leuk pakketje is!

Ben je nieuw hier? Volg me dan en onder de volgers die er vanaf de 100 zijn bijgekomen verloot ik ook nog eens een leuke aanmoedigingsprijs bij 125 volgers.

Wat moet je doen?
  • Voor de 100 bestaande volgers: Niet te moeilijk allemaal dus alleen een leuk berichtje achterlaten dat je meedoet aan de Candy en het zou leuk zijn als je het ook op je blog vermeldt, zeg het voort!
  • Voor de nieuwe volgers: Volg me en zet de Candy op je blog met een linkje naar mijn blog en zeg het voort! Des te eerder 125 volgers, des te eerder de prijs eruit gaat!

Op 2 april (Tweede Paasdag en mijn verjaardag) zal ik bekend maken wie van de 100 volgers heeft gewonnen en verloot ik ook de prijs onder de nieuwe 25 volgers, mocht ik die al gehaald hebben (lijkt me erg ambitieus maar we gaan ervoor, hihi!!).

Dus...doe lekker mee zou ik zeggen, je hebt niks te verliezen alleen leuke prijsjes te winnen!
Lieve groet, Ela.

25 opmerkingen:

  1. denk niet dat het zo ambitieus is om te hopen dat je er nog 25 volgers bij krijgt in de komende weken, je maakt mooie kaarten, maar soms moet men een blog nog ontdekken hé! Veel creatief succes verder!
    Ik plaats de candy straks op mijn blog!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi,

    Wat leuk, 300 berichtjes. Leuk hé. Ik doe het nog steeds graag na 5 jaar. Ik zou zeggen hup naar de volgeden 300 berichtjes.
    Ik waag natuurlijk ook graag mijn kans voor de candy.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Ela!
    Wat leuk al 300 berichtjes en 101 volgers.Ik ben dol op verrassingen dus doe graag mee met deze kans.
    Je bent jarig met Pasen, heerlijk!
    Alles begint weer te bloeien, de jonge diertjes,langer licht, de mooiste tijd van het jaar is mijn mening.
    Voor jou dubbel feestelijk :).
    Ik zet je Candy op mijn blogje en hoop dat je de 125 snel gaat aantikken. Succes en fijne Zondag verder!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Ela, natuurlijk zet ik de candy op mijn blog. En ik zag dat ik al aan de 98 volgers zit. Op naar mijn 100 haha.
    Veel plezier verder nog met bloggen en op naar de 125 volgers!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Ela. Ik zet de candy op mijn blog en ik hoop dat je de 125 snel mag halen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey... dat is leuk!!! Ik ben dol op deze 'snoepjes'.
    Deze mijlpaal wil ik graag met je vieren. Gefeliciteerd!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ela
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog en wat leuk dat je volger bent geworden. Natuurlijk kom ik dan ook hier meteen een kijkje nemen en wordt volger. Haha...kan ik mooi meedoen met de aanmoedigingsprijs en duimen dat je snel de 125 (of meer ;o) volgers bereikt.
    Je blog ziet er leuk uit, ik kom gauw weer eens terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk bericht van je candy 300 berichten al ik wil graag met je meevieren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Ela! Congratulations on so many followers and blog posts.
    Thanks for the chance to win. I'm already a follower of your blog for a while.
    I shared your pick on my sidebar.
    Have a great day.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je 300 blogberichten Ela, en wat leuk dat je o.a. daarom een candy weggeeft. Ik hoop dat je er nog veel volgers bij zult krijgen. Ik doe graag mee en zet je candy op mijn blog.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een feest, al 300 berichten en 100 volgers hier geweest.
    Jij vindt het leuk om ons dan iets te geven, daarom heb ik voor jou een klein rijmpje geschreven.
    Ik weet je blog inmiddels te bereiken, zodat ik al je mooie creaties iedere keer kan bekijken!

    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk Ela dat je een candy weggaat geven!
    Ik zal hem op mijn blog zetten en ik hoop dat je er snel meer volgers bij zult krijgen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een dubbele mijlpaal. 100 volgers en 300 berichten. Wat leuk dat je dat met ons wil vieren.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk en wat een manier om deze mijlpaal te vieren! Ik hoop dat ik ook tot 100 volgers mag komen. Ik doe in ieder geval mee met je Candy! En ik vind het heel leuk dat je ook met mijn Candy meedoet. Op naar de volgende 300 blogberichten en volgers!

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je 100 volgers en 300 blogberichten! Een echte mijlpaal! Wat leuk dat je dat wilt delen en daarvoor een candy weggeeft. Ik zet hem heel graag op mijn blog en wens dat je heel snel de 125 volgers haalt.
    Een heel fijn weekend!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ela,
    wat leuk, ook een candy! We verzinnen onze redenen wel hè, voor een feestje?
    Ik doe natuurlijk graag mee en zal je foto met een link op mijn blog zetten!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super, 100 volgers en 300 blogs, zeker een reden voor een feestje. Ik doe dan ook graag mee aan je candy. Als ik achter m'n computer zit zal ik je foto op m'n blog zetten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met meer dan 100 volgers en 300 blogberichten. Helemaal super. Altijd leuk om inspiratie op te doen. Vooral nog vele jaren door blijven gaan. Ik doe graag mee voor de candy.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Ela,
    Voor wat hoort wat, volger ben ik ook al van je maar ga je candy ook verspreiden, ben ook reuze nieuwsgierig naar jouw candy. groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh Ela, wat leuk en attent. Ben weer eens een rondje aan het bloggen en zie jou bericht. Ik ga ook gelijk een linkje naar dit bericht maken op mijn blog.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zoek je emailadres...en kan het nergens vinden. Zou graag je adres willen ontvangen zodat ik je ook een kaart kan sturen. Vind dat altijd wel leuk..en hoop jij ook. Wil jij mij mailen?

      Lieve groet, Petra

      Verwijderen
  21. Jij gaat lekker zeg, bijna jarig en een Candy. Supergaaf ik doe mee! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met je 100 volgers, en je 300e blogbericht.
    Ik doe natuurlijk graag mee met je candy, ik heb hem op mijn blog gezet.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk dat je een candy organiseert.
    Zoveel volgers en dan ook al meer dan 300 blogberichten ...
    Ik dacht dat ik al volger bij je was, maar dat is vast met mijn andere blogaccount. Dus misschien ben ik nu wel dubbel, ach er zijn ergere dingen ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Als nieuwe volger had ik niet gereageerd hier, maar om kans te maken op de nieuwe candy laat ik weten dat ik wel graag meedoe :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela