Pagina's

donderdag 1 februari 2024

Doosje licht

Een doosje licht om te geven en te ontvangen is natuurlijk altijd fijn. Deze uitvoering is een doosje en een kaartje in een. Gevonden op Pinterest en vervolgens op dit blog de werktekening gevolgd:  sandrasscrapkaartenenfreubels.blogspot.com: doosje-voor-waxinelichtjes




Je kunt er natuurlijk ook iets anders indoen ipv waxinelichtjes. Op het labeltje stempel ik tzt nog een tekst maar dat doe ik pas als ik er een bestemming voor heb. En verder heb ik het heel rustig gehouden.

Challenges: 

Benieuwd wat jullie ervan vinden! Trouwens mijn reactie probleem is opgelost, in die zin dat ik een andere browser gebruik, Edge. Benieuwd hoelang dat goed gaat. Fijne avond!

Groetjes Ela 


2 opmerkingen:

  1. Hoi Ela,
    wat een leuk doosje is het! Echt een verrassing als jet het open doet. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel en bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gaaf doosje! Wat zijn er toch veel leuke doosjes te zien. Dank je wel voor jou bijdrage aan de doosjes uitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela