Pagina's

donderdag 15 februari 2024

M van Madeliefjes

Of meizoentjes, veel leukere naam! Zo liefjes zijn ze, vond ik als kind al. Menig ketting of krans heb ik ermee gemaakt. Heerlijk toch zo'n veld met madeliefjes?!


Dit leuke model vond ik op Pinterest Dianne Ross:  https://pin.it/75X6mJ2ov. Gelijk maar opgeslagen want het is helemaal niet moeilijk maar wel ontzettend leuk. 

Vanavond sporten en daarna koffie met appeltaart! Gisteren gebakken omdat we familie op bezoek kregen en er is nog over (of ik heb een te grote bakvorm gebruikt 😋). 

Fijne avond! 


8 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart. Ik hou ook zo van zo'n veld vol, een mooi gezicht.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje, leuk model! Ik vind het ook altijd zo'n leuk gezicht zo'n veld vol!
    Vroeger maakte we er armbandjes en kettinktjes van.
    Dank je wel voor het meedoen
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, helemaal in lentesfeer. Leuk model, ik heb hem nu ook opgeslagen, dankjewel.
    Succes met sporten en vooral met de appeltaartcdaarna 🙃

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, tuurlijk moet je altijd wat meer maken dan dat er visite komt. Logisch..
    Je kaart is heel leuk. Heb hem ok eens gemaakt, maar weer vergeten, dus dank voor de reminder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart. Heel leuk deze vorm en de madeliefjes geven een echt voorjaarsgevoel.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met de madeliefjes. Leuk dp op de kaart in combi met de madeliefjes. Geen straf toch…. Een stukje eigen gemaakte appeltaart….

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartjes met deze vouwen. Ik maakte vroeger ook armbandjes en kettinkjes en nu met mijn kleindochter!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela