Pagina's

maandag 12 februari 2024

Dieptekaart

Een dieptekaart, al veel voorbij zien komen maar zelf nog niet gemaakt. De ronde vakjesmal van Marianne Design is daar heel geschikt voor dus ben ik er mee aan de slag gegaan. 


Ik heb 4 lagen onder de uiteindelijke laag geplakt voor een mooi contrast en diepte. Maar dat hoeft natuurlijk niet, minder kan ook. Er zit een ronde roze basiskaart onder maar rechts is die niet goed te zien op de foto door de schaduw. De vogeltjes heb ik zelf ingekleurd. Een mooie bloem die lijkt op die van het dp, leuke teksten en klaar!

Challenges: 

En dan nog een toppertje bij Ally's Angels en 2 Sisters on the blog met mijn telefoon:
Altijd leuk zo'n verrassing! 
Een fijne avond nog! Groetjes Ela 


2 opmerkingen:

  1. Mooi je dieptekaart !!!
    En gaaf je top telefoon !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje is het! Prachtig papier. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela