Pagina's

zondag 18 februari 2024

Regenboog

Vandaag een regenboogkaart voor jullie. Ik heb de floating techniek weer gebruikt. Het wolkje had ik al een tijdje liggen en is van Action. De tekst van Marianne Design. Niet zo heel goed overgekomen op de foto helaas. 


Nog een close-up voor de floating techniek 

Challenges: 

Ik heb wel even lopen stoeien met de bogen voordat ik tevreden was. Er liggen er nog een aantal afgekeurd op mijn bureau, die waren qua maat dan net niet goed. Inmiddels heb ik daar weer een bestemming voor gevonden.

Van de regenboog word ik wel vrolijk, dan het weer momenteel niet. Ach, lekker aan de hobby!

Groetjes Ela 

2 opmerkingen:

  1. Supermooi gelukt met de floating techniek en de regenboog!
    Je bent er even zoet mee, maar het effect is gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige kaart! Heel mooi die regenboog met de wolkjes ervoor, helemaal met deze tekst erbij.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela