Pagina's

dinsdag 20 februari 2024

Kiekeboe!

Vandaag een kiekeboe kaart voor jullie. Bij de Liftchallenge vragen ze om een repeterende vorm, tekst en een kiekeboe. 

Van de regenboogkaart had ik nog stroken over zoals ik zei en die heb ik maar gelijk gebruikt op mijn volgende kaart. Ik heb een deel uitgesneden en daar komt Zebra uit gekropen. Heb wel een tijd lopen zoeken voor het juiste papier voor achter de cut out. Jeetje, wat kun je daar toch een tijd zoet mee zijn, haha! Inmiddels heb ik ook al een andere kaart volgens deze opdracht gemaakt, want ik vind de uitdaging wel erg leuk. Die volgt een andere keer.  

 

challenges: 

Benieuwd wat jullie vinden van mijn kaart. Tot snel! Groetjes Ela








8 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je geen hele cirkels gebruikt hebt
    en dat die zebra op de rand zit vind ik geweldig
    Erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om de cirkels zo te doen en de peek a boo zebra heeft een heel gezellige achtergrond gekregen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is zeer leuk deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel gave kaart, erg origineel en mooi gemaakt. Leuk hoe de tekst in een boog met de gekleurde boog meeloopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart. Leuk met de zebra die om het hoekje komt kijken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd Ela! Het was misschien even zoeken naar het juiste papiertje (misschien hebben we gewoon te veel keuze ;-) maar het is wel gelukt het perfecte achtergrondje te vinden. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lang gezocht en goed gevonden, erg leuk dit papiertje erbij. Schattig girafje en een leuke lift met de drie grote cirkels. Dank voor je deelname aan de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela