Pagina's

woensdag 24 januari 2024

Floating love

Zoiets als zwevende liefde? Ik heb in ieder geval 2 uitdagingen gecombineerd 😄. Het viel nog niet mee om dit model op de foto te zetten maar op de derde foto zie je volgens mij wel goed de Floating techniek.




Challenges: 

Mijn 'reactie' probleem heb ik nog niet opgelost maar lees wel dat meerdere mensen hetzelfde hebben. Ik zou eens een andere browser moeten proberen of met de laptop of tablet proberen te reageren. Nog even tijd voor maken om het verder uit te zoeken.

Fijne dag, waai niet weg! Groetjes Ela 




7 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje met deze techniek en de hartjes erop.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en schattige uitwerking heb je gemaakt! Mooi effect de rand met de hartjes! Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een liefje! Heel leuk met al die hartjes, het schattige meisje en de leuke kleuren. Het is goed te zien dat het hart "zweeft" hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En wat dacht je van de F van floating techniek? Kun je ook nog bij K&K meedoen. Hij is heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel cute en leuk dit model met zwevend element en schattig meiske! Bedankt voor je deelname aan de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartmodel met de hartjes op de rand. En binnenin het hart gemaakt met de floating techniek en het schattig plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje, gezellig dat je met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela