Pagina's

zondag 7 januari 2024

Hallo meneer de Sneeuwman

Krijgen we toch misschien wel winter, het is te hopen voor meneer de Sneeuwman anders is ie zo weg! Vandaag kwam zelfs het zonnetje weer eens kijken, dan ziet het er allemaal een stuk beter uit. 

Onderstaand moodboard heb ik gebruikt voor mijn kaart, het kwam allemaal mooi bij elkaar.



Challenges:

Dan nog een toppertje te vermelden: bij 4 season swap ben ik in de prijzen gevallen met mijn spiegelbeeldkaart, de leuke vogeltjes. En bij KIC is mijn ijsbeer, vleugje roze, in de top 3 beland. Zo leuk weer! 
En dan zit het weekend er weer op en hebben we volgende week weer een normale werkweek. Maar hopelijk nog tijd voor wat kaartjes. 

Fijne avond! Ela 



9 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, ik hou wel van ronde kaarten en de kleuren zijn supermooi !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart in mooie kleurencombinatie, winters en toch warm.
    Gefeliciteerd met je toppers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje wat je mee laat doen met onze cahllenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met de kleuren van het moodboard.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk. En gefeliciteerd met je toppertjes.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi rond kaartje!
    Bedankt voor je deelname aan onze Moodboard-challenge.
    grtz Colien [4 Season blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk hoe je de kleuren hebt gebruikt van ons moodboard van onze challenge bij 4 -season. Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi en warm winters kaartje! En de kleuren van het moodboard komen perfect terug!. Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela