Pagina's

maandag 15 januari 2024

Let it snow

Bedankt voor jullie reacties op mijn telefoon. En nee echt verkeerd om is ie niet maar de vouwlijn zit nu rechtstreeks ipv links. Dat heb je soms met linkshandigen, die doe het dan net andersom 😄. 

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier is het wit. Er ligt niet genoeg voor een grote sneeuwpop denk ik maar het zorgt wel voor een mooi winters tafereel. En de sneeuwpop is helemaal happy in dat witte landschap!


Kijken hoe het er morgenvroeg uitziet, als het maar niet glad is dan vind ik het prima.

Nog even wat anders, ik heb problemen met reacties achterlaten. Ik blog via mijn telefoon en krijg dan een meldingen als 'je moet inloggen in je Google account' (ook als ik ben ingelogd) en 'je browser staat geen cookies toe van externe sites' en ook dat heb ik gecheckt en staat volgens mij goed. Heeft iemand ideeën/een oplossing/soortgelijk probleem? Ik kan nog wel anoniem reageren maar dat is natuurlijk niet zo fijn. Hoor graag!

Fijne avond!

Groetjes Ela 


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke winterse kaart.
    Hier is momenteel wel alles wit, maar boven 0°C dus het zal wel niet zo blijven.
    Ik kan je niet helpen met je vraag helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, gezellig zo’n venstertje. Evenals jouw vorige kaart die is geweldig.
    Ik ken het probleem, op de telefoon en iPad kan ik via Edge ook lang niet bij iedereen reageren, Als ik via Chrome inlog gaat het wat beter. Op de IPad kan ik via Chrome als incognito inloggen en dan kan ik wel gewoon reageren en zie ik de plaatjes ook in de leeslijst. Vraag me niet hoe dat kan, maar nu kan ik wel lekker vanuit de luie stoel bloggen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met het raam! Ik hoop dat iemand het weet van je vraag. Ik blog het liefst op mijn laptop. Soms op de telefoon en dan herken ik niet wat je schrijft...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met raam en het leuke uitzicht op de sneeuwpop.
    Ik heb een zelfde soort probleem op mijn IPad. Ik ben ingelogd, kan wel blogberichten maken, maar niet reageren. Helaas heb ik geen idee hoe je dit kunt oplossen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela