Pagina's

vrijdag 5 januari 2024

Prachtig 2024!

Met de beste wensen voor 2024 trap ik het jaar af, ik wens iedereen een prachtig jaar met veel liefde en geluk! 

Na een gezellig Oud en Nieuw ben ik op 1 januari rustig in mijn knutselhokje gekropen. Ik zat in een lekkere flow en had ineens 3 kaartjes gemaakt! Zo nu en dan heb ik vorige week wel zitten kleuren (meer dan dat kwam er niet uit) en zo kon ik die ingekleurde afbeeldingen gelijk een plaatsje geven op mijn kaart. Het zat allemaal al in mijn hoofd.


Challenges:
  
En afgelopen week weer de draad opgepakt met werk en sport. Gelukkig ben ik weer opgeknapt, ik hoest alleen nog maar ook dat wordt langzaamaan beter. Lang geleden dat ik ziek was zeg. 

Iemand in Blogland gaat deze kaart herkennen, ik ga er tenminste vanuit dat ie inmiddels is bezorgd!

Het weekend staat voor de deur met kou op komst, kan niet wachten op droger weer. Tot snel! Groetjes Ela 

6 opmerkingen:

  1. Ook voor jou een mooi 2024 gewenst.
    Wat een superschattige kaart, zo leuk met dat stempeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart en ja die herken ik zeker! Die is paar dagen geleden hier op de mat gevallen: dankjewel! Heel mooi winters tafereeltje... Stempel is prachtig ingekleurd

    Creatieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou de beste wensen voor 2024!
    Je maakte een erg leuke kaart met dit lieve beertje op de slee.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook de beste wensen voor. 2024. Hele mooie schattige kerstkaart laat je ons zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart met dit leuke papier en stempeltje.
    Dankjewel voor het meedoen bij de DAK challenge.
    Groetjes, Caroline - DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela