Pagina's

maandag 15 december 2014

kerstlabel

Hallo allemaal,

De laatste week voor mijn Candy is ingegaan! En het gaat best lekker toch? Inmiddels hebben Anja Esmeralda, Wendy en Ingrid mijn blog weten te vinden, gezellig dames dat jullie er zijn! Maar even reeël, de 100 ga ik natuurlijk niet halen voor de 20e. Maar dat geeft niks, ik ga natuurlijk wel dat andere pakketje alvast verloten, spannend!

Ik viel zelf ook in de prijzen bij Noor!Design met mijn grijs/roze trapkaart! Ben er supertrots op want er zaten vele freubeluurtjes in die kaart. 

Nu dan een kaartje in de vorm van een label, voor de nieuwe challenge bij Marianne Design. De vorm heb ik gemaakt met die mooie mal LR0327 en geborduurd.

En verder gebruikt van Marianne Design:

DS vorige jaar kerst
Afbeelding Snoesje: 3DHM0064 
Mallen: COL1314, LR0234, COL1363, CR1294
Tekststempel EC0318
 
Met deze kaart doe ik mee bij:
 mariannedesign/challenge-118 label
 
Ooohh, er zijn nog zoveel leuke uitdagingen in blogland en ik heb nog zoveel ideetjes maar hebben jullie ook zo weinig tijd? Moet de kerstkaarten ook nog versturen, zo druk met het maken ervan dat ik dat bijna zou vergeten, haha! Ik beloof niks maar hopelijk tot snel...Groet, Ela


17 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke cadeaulabel heb je gemaakt Ela.
    En zoals de stempel op je werkstuk luidt: 100% Kerstmis!
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mooi!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook veel te weinig tijd hihi.
    Leuk dat je toch tijd hebt gevonden om met De Creatieve Zebra mee te doen.
    Mooie kaart.

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie label Ela!
    Echt Kerst op jouw label met de belletjes en kaarsen en niet te vergeten... Snoesje met de Kerstgeschenken! (Heeft ze in dat verpakte cadeau jouw Sinterkerstcandy zitten? Hihi)

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke label heb je gemaakt Ela
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie label
    bedankt voor het mee doen
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkadolabel Ela.
    Bedankt voor het meedoen met onze MD challenge.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een heel mooi label gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beetje late reactie.......Gefeliciteerd met de prijs die je won bij Noor!


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er prachtig uit Ela, mooie kleurtjes.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk label heb je gemaakt met mooie details erop verwerkt.
    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi! Dank voor je bijdrage! Groetjes, Judith dt DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kerstlabel!
    Leuk dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kerstlabel!
    Bedankt voor het meedoen bij Marianne Design Divas,
    Thanks for joining Marianne Design Divas,
    Hugs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela