Pagina's

zondag 7 december 2014

Ik zie ze vliegen!

Hallo dames,

Wat gezellig dat jullie meedoen aan de Candy en bedankt voor de leuke en lieve berichtjes! Daar doe je het voor toch? Peet, Gina, Rimmie, Joke, Lisanne en Astrid welkom, dat we maar veel inspiratie bij elkaar opdoen! De Candy loopt nog even door, dus...doe lekker mee!

Een leuke challenge kwam weer voorbij bij Cards&Scrap, ik zie ze vliegen! Even geen kerst...hier is mijn aandeel: een verliefd stel hoog in de wolken....het kadootje vliegt met ze mee...


Marianne Design:
Verliefd stel en vogels: CO7406 (al wat ouder 3D knipvel), DS: Eline's buitenhuis PB7043, ballon: PP1401, bloem: CR1201
Tekstlabel 'veel liefs' is van Dutch Doobadoo (gewonnen Candy bij Rimmie)
Stippenpapier is uit een kerstblokje van....?
Pakje: Joy! 6002/0351

 
Ik stuur deze dus naar: cardsandscrap/ik zie ze vliegen!

Eindelijk heb ik de trishutter gemaakt, moest dat nou zo lang duren, haha!?!! Ontzettend leuk model en die kan dus ook weer van mijn lijstje, of op mijn lijstje, het is maar hoe je het bekijkt!
Een fijne avond nog en tot snel maar weer! Lieve groet, Ela

16 opmerkingen:

  1. Superleuk gevonden, Ela!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart heb je gemaakt en gezellig dat je meedoet met Cards en Scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart geworden Ela. Zo schattig, samen in het mandje! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Ela! Heel gezellig en lief. Dit model blijft een van mijn favorieten.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt!
    En leuk dat je al iets van je candy hebt kunnen gebruiken!
    Ziet er helemaal super uit!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje Ela
    groetjes karien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, Rimmie!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat spijt me dat, Ela!! Ik probeer er altijd op te letten, maar nu heb ik toch de fout gemaakt!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor die trishutter kaart. Stom hè dat je daar soms zo lang tegenaan kan hikken.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een leuke kaart Ela en wat lief dat je nieuwe volgers zo "begroet"! Toppie ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige model kaart. Erg schattig ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Ela, super!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ela, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en volger bent geworden, gezellig! Je hebt een erg mooie kaart gemaakt in een heel leuk model. Die staat bij mij ook nog op het lijstje haha!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend gaaf kaartje eEa!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap.... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela