Pagina's

zondag 28 december 2014

Lantaarn

Hallo dames,

Hopelijk hebben jullie een gezellige kerst gehad, ik wel en nu op naar het nieuwe jaar!
Een van de dingen die ik nog wilde maken was deze lantaarn. Bij Noor!Design is dit de challenge en het patroon stond erbij. Nou, het is gelukt hoor, kunnen we ook weer afstrepen, haha! Lijkt alsof ik een bucketlist heb maar dat is niet zo hoor. Erg leuk om te maken en deze staat nu lekker te pronken op mijn kast:
Hert groot en hulst: double dies, passepartout Joy 6002/0254, rand halfrond Joy 6002/0327, ijsrand Joy 6002/2036, kerstbelletjes, hulstblaadjes en sterretje Marianne Design COL1363, ster en hertje COL1330, sterren CR1294, bloem 45.8510 Leanecreatief.
 Huisjes 45.9012 Leanecreatief.
Dit rendierlichtje heb ik een keer van mijn tante gekregen en heb ik er in gezet. Het papier is van StudioLight en ook het hobbelpaard en het hartje (easysd439). Eén flap aan de bovenkant heb ik niet vastgeplakt zodat je er nog eens een ander lichtje in kan doen.
 Tekststempel weet ik even niet meer, ster op onderste doily is van Marianne Design LR0327.
Ik stuur 'm in naar Noor!design (via mail)
 
Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden! Lieve groet, Ela

12 opmerkingen:

  1. Prachtige lantaarn, mooie kleurtjes gebruikt, met leuke details!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lantaarn. Mooi dat hij nu van je lijstje af kan hihi.
    Gezellig dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige lantaarn heb je gemaakt.
    Ik heb hem al diverse keren voorbij zien komen.
    Erg mooi!
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Ela! Ik hoop nog veel mooie creaties van je te zien in 2015! Alvast fijne jaarwisseling en groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een mooie lantaarn gemaakt Ela
    Groetjes karien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kei leuk gemaakt. Dat zal vast heel gezellig staan op je kast.
    Unne gooje roetsj (fijne jaarwisseling).

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Ela!
    En heel anders dan anders dus: die past heel goed bij onze challenge.
    Dankjewel voor je deelname bij DCZ
    Groetjes, Linda DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk Ela! Mooie details erop verwerkt.
    Dank-je-wel voor het meedoen met de DECEMBERchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your 3 D lantern is so beautiful .Love the icicles, the deeer, all the pretty details. Would love to hav eyou drop in for a visit too
    Cheers
    Dr Sonia
    Cards Crafts Kids Projects

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study.
    BG Gaming

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela