Pagina's

Posts tonen met het label Snoesje. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Snoesje. Alle posts tonen

dinsdag 5 mei 2020

Lekker bakken

Veel mensen zijn aan het klussen, in de tuin aan het werk maar ook aan het koken en bakken. Vandaag dus een kaartje met een keukenprinses, ik heb Snoesje weer eens opgesnort en ingekleurd met de nieuwe markers. Dat vond ik wel wat moeilijker, ik wil echt eens dat schaduwkleuren onder de knie krijgen. Ik kijk wel YouTube filmpjes maar...iemand een tip?



Een nieuwe mal gebruikt van de Action, er stonden een keer geen mensen op de stoep te wachten om naar binnen te mogen, dus heb ik de gok gewaagd. Eigenlijk voor verf... maar die hadden ze niet. Ook weer blij dat ik buiten stond, getver, vind er niks aan momenteel. Kom ook verder nergens behalve in de supermarkt. Maar goed, deze mal ging dus met me mee en daar heb ik de kaartvorm mee gemaakt. En verder heb ik er niet zo heel veel aan toegevoegd, ik vind dat het plaatje er uit moest springen.

Challenges:
Tot de volgende kaart! Groetjes Ela

zondag 2 april 2017

Jarig vandaag!

Hoi blogstertjes,
Deze kaart heb ik nog niet aan jullie laten zien. Het is een verjaardagskaart en hoe toepasselijk, ik ben vandaag jarig! Dus de tekst kon niet passender, maar de kaart is natuurlijk niet aan mezelf verstuurd, lol😆.

Op deze zonnige middag zit Snoes (HM9450) lekker te relaxen. Het DP is mint&peach en die heb ik geëmbosd met de folder Knitting DF3418. Het roze DP is van Kruidvat. Verder heb ik de typemachine gebruikt (COL1358) en de vlaggenlijn (LR0329). Deze kaart doet mee bij:
de-egel/vlaggetjes
mariannedesigndivas/#15 anything+optioneel pearls-gems-diamonds
sirstampalot/april-anything-goes
addicted-to-stamps/#145 stamped image and sentiment

Ik heb een hele leuke dag gehad en maak er nog een gezellige avond van. Tot de volgende kaart! Lieve groet Ela


donderdag 19 januari 2017

Winterpret

Hallo dames,

Bedankt weer voor de leuke berichten op mijn vorige kaart, daar ben ik trouwens in de top 3 mee beland bij Dutch Card Lovers! Altijd leuk toch?

Deze kaart heb ik gemaakt met de DutchDoobadoo swingcard romance en past goed bij het winterse weer:

Met een label...
En even plat gelegd.

Ben benieuwd naar jullie reacties!

Met deze kaart doe ik mee bij
KIC/winter
Hobby Nu/winter
de-egel/gebruik DutchDoobadoo vorm
craftaddiction/#01 alles mag

Gebruikte materialen:
Alle materialen zijn van Marianne Design, behalve de vorm van de kaart, die is van Dutch Doobadoo (swing card).

Fijne avond en groetjes, Ela


woensdag 30 november 2016

Snoesje bakt Sintmuffins?

Halle dames,
Even een snelle post, met deze kaart wil ik nog meedoen bij Marianne Design, dat kan vandaag nog.
Ze willen graag een Snoesje of Don&Daisy zien. Leuk die weer eens te gebruiken. Ik merk dat ze toch een beetje naar de achtergrond verdwijnen en daar zijn ze toch te leuk voor!



Materialen gebruikt van MD:
Stempel Snoesje HM9472, DS Old Press, taart en muffin LR0341, label COL1345, ballonnen COL1378 en stempel EC0138.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Groetjes Ela

maandag 17 oktober 2016

Snoesje in de sneeuw

Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige post! Deze keer heb ik een winterse kaart gemaakt met Snoesje in easelvorm.

Alle materialen die ik heb gebruikt zijn van Marianne Design. Mallen: CR1348, LR0156, DF3430, CR1329, CR1254, LR0437, LR0388, 3DHM075, stempel CS0949 en DP Wintertime PK9100. Ik heb enkele materialen aangezet met gesso voor een winters effect.

Deze kaart gaat naar:
scrap cards/label op je kaart
marianne design divas/anything goes option nature
marianne design/easelkaart
Leuk om weer eens met Snoesje te werken, blijven schatjes.

Fijne avond nog en tot de volgende kaart! Groetjes Ela

maandag 28 maart 2016

Snoesje in de wei!

Hallo dames zo op deze 2e Paasdag. Lekker een relaxed dagje gehad, lekker kunnen aantutten en freubelen. Nog even een flinke wandeling gemaakt want het viel allemaal wel mee met het weer in het Oosten.
Ook Snoesje dartelt net als het lammetje lekker in de wei, zo leuk en herkenbaar voor mij als kind. De geboorte van de lammetjes ieder voorjaar, heerlijk!

Materialen: Marianne Design Snoesje 3DHM0069, DS uit het blokje Nanny memories PK9122, Roos LR0295, Vlinders LR0357, Sierrand LR0387, Boompjes LR0355 en heb ik zelf op dezelfde stijl gekleurd als op het plaatje en het hekje heb ik ook doorgetekend. Onder het plaatje zit de mal CR1201 en de mal van Noor Design 6002/0254. De vorm van de kaart is de DutchDoobadoo swingcard Romance. De stempel is van Project nl en de banier heb ik zelf gemaakt.
Ik stuur deze naar:
Marianne Design/Snoesje
Marianne Design Divas/anything-goes-option-special-shaped card
hobbyvision/voorjaar

Wat vinden jullie van mijn Snoesje? Ben erg benieuwd naar jullie reacties, altijd weer leuk! Groetjes Ela

zondag 28 februari 2016

Feesttaart!

Hallo dames op deze mooie zonnige zondag! Het belooft weer zo'n mooie dag als gisteren te worden, daar krijg ik zoveel energie van! Vorige week eindelijk eens een paar kaartjes erbij gepakt die al een tijdje lage te wachten om afgemaakt te worden, komt dat jullie bekend voor? Dit is er een van:
Bakkende Snoesje met een lekkere taart om het verjaardagsfeestje compleet te maken!
MD LR0329 slinger, DS PK9107 en PB7045, COL1378 ballonnen, COL1345 labeltje, HM9472 Snoesjestempel, Joy 6003/0379 mal als onderzetter en de taartvorm is van Dutch Doobadoo. 

Deze stuur ik in voor de challenge bij:

Inmiddels heb ik dit bericht wel 3x moeten typen omdat Blogger niet meewerkt😕. Maargoed, het staat erop en morgen weer een kaartje van mij. Bedankt voor jullie lieve berichtjes en een heel fijne dag nog! Groetjes Ela

dinsdag 2 februari 2016

Trouwkaart

Hallo allemaal,
Een romantische trouwkaart zien ze graag bij Marianne Design. Leuk om te maken ook al heb ik ze niet veel nodig tegenwoordig. De harten komen dan weer van pas bij de challenge van Hobbyvision.
Lekker weer zitten kleuren en dit leuke modelletje heb ik gekozen:
En trek je de strik los dan zie je dit:
Materialen van Marianne Design:
DS Nannies Memories en Peach and Mint, harten LR0159, vogeltjes LR0351, boom midden LR0306, stempel Snoesje HM9463 en tekststempel EC0120. Alleen de hartjes zijn van Memorybox, die vallen eruit als je de stans gebruikt.

Dat is ie weer, fijne avond en tot de volgende kaart! Groetjes Ela




maandag 21 december 2015

Snowboard!

Hallo blogsters,
Dit weekend een kaart gemaakt in bruin-blauw met de stoere Snoesje op de snowboard. Kijk hem eens gaan, gaaf hoor!
De kaartvorm is van DutchDoobadoo, dit is de andere mal die ik uitgekozen heb waarmee ik dus een easelkaart heb gemaakt. Het lint kreeg ik er als extraatje bij! De mal (LR0234) om het plaatje is van Marianne Design net als:
DS Eline's buitenhuis PB7043, Snoesje 3DHM0074, cijfers AK0024 ( al wat ouder), takjes, vlaggetjes LR0329, belletjes en sterretje COL1363 tekststempel EC0138.
De letters 'cool' heb ik losgeknipt van malletje Yvonne's creations.
 Even nog wat close-upjes....met de splitpennetjes haal ik de kleur even terug van het plaatje.
Deze kaart stuur ik naar:
mariannedesign/cijfers op je kaart
mariannedesigndivas/anything goes
de-egel/bruin-blauw
Is ie niet stoer deze Snoes? Helaas is er hier niets wat lijkt op winter te bespeuren, ik stik telkens de moord met mijn winterjas op de fiets. Nog 2 daagjes werken en dan ben ik lekker tot 4 januari vrij. Heerlijk even bijkomen.

Ik dank jullie weer voor al die leuke berichtjes en ben weer heel benieuwd wat jullie van deze vinden! Lieve groet Ela

zaterdag 24 oktober 2015

Klein maar...

Hallo dames,
Daar ben ik weer met twee kaartjes deze keer. Leuke kleine kaartjes van 10x10. Ik heb ze woensdag gemaakt en ook nog een kadolabeltje nu ik toch bezig was! Snoesje heeft toch leuke wintervellen, heel gaaf vind ik ze, ook de kleurencombi. Dus maar gelijk mee aan de slag. Heb ook de nieuwe craftables voor kerst gebruikt die ik van de week gekocht heb. Kijk ze eens pret hebben!

 Deze spulletjes van Marianne Design heb 
ik gebruikt:
Snoesje knipvel 3DM0074
Craftables CR1343
Creatables LR0188
DS wintertime PK 9100
Stempel EC0138
Ik stuur deze naar: 

Op het moment ben ik een beetje grieperig maar al beter dan gister. Morgen maar weer lekker aan de freubel als de mannen naar het voetbal zijn. Potje thee erbij....momentje voor jezelf....mmm, heerlijk vooruitzicht. Fijne avond en tot de volgende kaart! Lieve groet Ela

woensdag 21 oktober 2015

Herfst

Hallo allemaal,
De smaak heb ik weer te pakken! Leuk Wilma, dat je me volgt. Veel plezier op mijn blog. Nu een herfstkaart in herfstkleurtjes. De avontuurlijke Snoesje is er nog even op uitgegaan om van de mooie natuur te genieten nu het nog niet te koud is.
Ingrediënten: 
Snoesje 3DHM0068
MD Creatables LR0379 
MD Craftables CR1336
MD Collectables COL1330
DS Joy!
Wolkjes Leanecreatief
Takjes en dennenappels Boekenvoordeel
Label Dutch Doobadoo

Deze stuur ik naar:

Ben benieuwd wat jullie vinden! Fijne avond nog en lieve groet, Ela

woensdag 20 mei 2015

Snoesje in de tuin

Hallo dames, ook lekker genoten van het lekkere weer en de vrije dagen? Ik wel hoor, heerlijk. Toch ook kans gezien een kaartje te maken en te showen. Volgens schets bij Cheerful Sketches en de bingo bij knutsels en kadootjes is dit mijn kaartje met  het nieuwste knipvel van Snoesje:

Snoesje is natuurlijk van Marianne Design net als de rest van de spulletjes (LR0206, LR0360 en LR0249), behalve het tekstlabeltje, die is van Dutch Doobadoo. Met deze kaart doe ik mee met:
knutselsenkadootjes-bingo: lentegroen-parels-plaatje
cheerfulsketches/challenge 24
Wat vinden jullie ervan? Een fijne avond en lieve groet, Ela

maandag 11 mei 2015

Je bent een kanjer

Hallo dames,
Bedankt voor de leuke reacties op mijn 2 Daisy kaarten! Erg leuk om te lezen. Dit keer heb ik Snoesje uit de kast gehaald, deze stoere buitenboy houdt van avontuur.


 Deze kaart stuur ik naarcardsandscrap/kaartenuitdaging-235 en ze willen minimaal 3 sterren op je kaart zien. Dat is wel gelukt denk ik...


En dit is de binnenkant met 3 kadootjes! dit model had ik al gepind en nu dan eens gemaakt, grappig toch? Het DS is van MD Pk9107 en PB7045, net als cardtopper (3DHM0068) en de vlaggetjes LR0329. Het 'kanjer' label is van Dutch Doobadoo.
Hoor graag wat jullie vinden! Fijne avond en groet Ela


maandag 15 december 2014

kerstlabel

Hallo allemaal,

De laatste week voor mijn Candy is ingegaan! En het gaat best lekker toch? Inmiddels hebben Anja Esmeralda, Wendy en Ingrid mijn blog weten te vinden, gezellig dames dat jullie er zijn! Maar even reeël, de 100 ga ik natuurlijk niet halen voor de 20e. Maar dat geeft niks, ik ga natuurlijk wel dat andere pakketje alvast verloten, spannend!

Ik viel zelf ook in de prijzen bij Noor!Design met mijn grijs/roze trapkaart! Ben er supertrots op want er zaten vele freubeluurtjes in die kaart. 

Nu dan een kaartje in de vorm van een label, voor de nieuwe challenge bij Marianne Design. De vorm heb ik gemaakt met die mooie mal LR0327 en geborduurd.

En verder gebruikt van Marianne Design:

DS vorige jaar kerst
Afbeelding Snoesje: 3DHM0064 
Mallen: COL1314, LR0234, COL1363, CR1294
Tekststempel EC0318
 
Met deze kaart doe ik mee bij:
 mariannedesign/challenge-118 label
 
Ooohh, er zijn nog zoveel leuke uitdagingen in blogland en ik heb nog zoveel ideetjes maar hebben jullie ook zo weinig tijd? Moet de kerstkaarten ook nog versturen, zo druk met het maken ervan dat ik dat bijna zou vergeten, haha! Ik beloof niks maar hopelijk tot snel...Groet, Ela


donderdag 20 november 2014

Geldkaartje

Hallo allemaal,

Weer twee volgers erbij, helaas weet ik van een niet wie het is maar welkom en Anneke, gezellig dat je ook bij mij langskomt!

Deze geldkaart heb ik een tijdje geleden gemaakt voor een jongen die 12 werd. Simpel maar o zo leuk model die ik een keer van Anita van Merode heb gekregen (zij heeft het volgens mij ook weer van iemand). En hij was er erg blij mee (al is het maar voor de inhoud, hihi, maar dat krijg je op die leeftijd)!

Binnenkant

En even voor het effect met geld erin
Materialen:
DS is van Action en van MD PK9107
Afbeelding MD 3DHM0047
Cijfers MD Eline Pellinkhof AK 0027
Mal Hoera en tekststempels MD COL1348
Hartjesballon PP1401
Swirl LR0116
Kadootjes Joy!6002/0351
 
Ik stuur 'm naar NKU voor de laatste challenge van dit blog, Judith stopt ermee omdat ze haar eigen workshop atelier gaat beginnen. Jammer natuurlijk maar begrijpelijk en ik wens haar veel succes! En ook het team erg bedankt voor de inspiratie elke keer weer. We komen elkaar vast weer tegen in bloggersland! Link naar challenge: NKU/alles mag: de laatste!
 
Tot snel maar weer, er zit weer van alles aan te komen, in ieder geval in mijn hoofd! Fijne avond en lieve groet, Ela
 
 


zondag 9 november 2014

Snoesje in de sneeuw!

Hallo dames,

Bedankt weer voor al die gezellige berichten op mijn vorige kaart, zo leuk om te lezen!

Dit is weer een heel ander kaartje, ik vind het juist leuk om te variëren. Het knipvel van Snoesje heb ik al een tijdje in de kast liggen en nog maar niet gebruikt. Ik had een nieuw papierblokje van Marianne Design 'Wintertime', gekocht en daar zitten precies dezelfde kleuren als deze afbeelding in. De schets is de nieuwste challenge van Cards&Scrap dus freubelen maar! Nu was ik daar al druk mee bezig...maar die kaarten laat ik jullie later zien!

 materialen:
Marianne Design: Snoesje 3DHM0058, mallen CR1201, CR1254, CR1294, COL1363, tekststempel EC0138, dessinpapier 'Wintertime' PK9100
Joy!6002/0351 (kadootjesrand)
 
Met deze kaart doe ik mee bij:
 
Zoals gezegd, later meer! Een fijne zondag nog en lieve groet, Ela
 



woensdag 30 april 2014

Geel-groen

Hallo dames,

Alweer zo'n leuke voorjaarscombi geel-groen en dat dacht het Marianne Design Challengeblog ook. Aan de hand van de schets van het NKU blog heb ik deze kaart gemaakt met de Snoesjes. Op het blog van NKU vind ik altijd leuke schetsen. En zeg nou zelf, in het geel-groen zijn de Snoesjes toch ook heel snoezig? Daar word je toch blij van? Dan gaat het zonnetje weer schijnen!

 
Materialen:
MD: Snoesje HM9463
Dessinpapier: PK9107
Bloem en blad: LR0156
Tekststempel: EC0138
Hoekjes: LR0285
Passepartout: Joy! 6002/0258
Vellum met bloemen: voorraad



Deze kaart stuur ik naar:
mariannedesign/challenge-103
Nederlandse Kaarten Uitdaging/uitdaging-65

Een fijne avond en tot de volgende kaart! Lieve groet, Ela

dinsdag 18 februari 2014

Labelkaart

Hoi dames,

Allereerst Aniet, welkom bij de club! Gezellig dat je me volgt en dat we maar geïnspireerd mogen worden door elkaar. En dames weer bedankt voor jullie fijne reacties op mijn blog, erg leuk dat jullie de moeite nemen een berichtje achter te laten.

Net de 10 km gezien en helaas voor Sven geen goud. Was toch een beetje mijn favoriet na de misser van 4 jaar geleden. Maargoed, het is Bergsma ook van harte gegund, super rit!

Nu dan mijn kaart.
De nieuwe uitdaging van Marianne Design is een labelkaart maken. Ik ga 'm ook insturen naar Kaartjes Inspiratie Challenges met als thema: alles mag. Het papier heb ik al heel lang liggen en nu dan eindelijk gebruikt. Dit is 'm geworden:

 
Snoesjes: 3DHM0060
Creatables: LR0156, LR0159 en LR0234
Craftables: CR1201
Joy! mallen: 6002/0254, 6002/0263 en 6002/0264
Sentiment: EC0138
Dessinpapier: K&Company, LLC
Plakparels en tule
Link naar Challenges:
mariannedesign/challenge-98
kaartjes-inspiratie-challenges-27

dinsdag 4 februari 2014

Snoezig cadeau envelopje

Hoi hoi allemaal,

Bedankt weer voor jullie lieve berichtjes op mijn blog en mijn nieuwe volgers ook bedankt, voor zover ik dat nog niet gezegd had. Wat een verrassing vorige week, ik heb de 2e prijs gewonnen bij Marianne Design challenge 96 met mijn trouwkaart (deurhanger)! Ben er trots op.

De nieuwe challenge van Marianne Design heeft als thema cadeau envelop. Link: challenge-97
Het model heb ik gevonden bij kaartenbox.blogspot.nl maar heb er een heel eigen draai aan gegeven.

Snoesje zit lekker lui een boek te lezen onder de luifel met klimop, gezellig hè! En omdat Snoesje lekker zit te lezen heb ik er een boekenbon in gedaan maar dat kan ook geld zijn of een cadeaukaart natuurlijk. De kleuren van Snoesje heb ik aangepast aan het papier van Pion design, Lily of the Valley (mooi!) en ingekleurd met aquamarkers. Op het kaartje in de envelop heb ik een pocket gemaakt om het geld of bon er goed in te kunnen doen.

 
Marianne Design:
stempel: HM9450
sentiment: clearstamp EC0138
creatables: tak LR0257*klimop, vogel en -huisje LR0206*roos LR0295*kader LR0116
craftables: label CR1254
gele bloemen (JU0887)
 
En verder een kanten lintje, plakparels en witte roosjes. De stoel van Snoesje, de roos en de witte roosjes heb ik nog bewerkt met wat gouden glitterlijm.

Geniet ervan en ik ben benieuwd naar jullie reacties! Lieve groet, Ela