Pagina's

woensdag 3 december 2014

Winter in kraft en blauw bij Don en Daisy

Hallo dames,

Een kaartje met Daisy in kraft en blauw! Mooie kleurcombi vind ik. De sterren en de ijsrand heb ik bewerkt met glitter. Dit model kaart heb ik uit een oude Hobbyhandig waar een mooie serie kerstkaartjes gepresenteerd is, gemaakt door Astrid Schipper.

Materialen:
Marianne Design:
Daisy: DDK3211
hertjes, kerstster en lantaarn COL1330
klimop LR0206
hoekornamenten LR0258
DS 'Wintertime' PK9100
kader LR0234
charm JU0902
Joy!:
ijsrand 6002/2036
 
Natuurlijk stuur ik Daisy naar:
 
Ben weer benieuwd naar jullie reacties, tot snel! Groet, Ela

9 opmerkingen:

  1. Geweldig mooie kaart heb je gemaakt Ela!!
    Ontzettend leuk model en prachtig gedaan met alle verschillende stansen.
    Ik vind hem weer helemaal super!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart Ela, leuk dat je mee doet bij de D&D-challenge, succes!!

    Irene (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er echt een leukerd van gemaakt. Het modelletje is erg grappig, en de warme kleuren van haar jurkje steken heel subtiel af tegen de koele winterse kleuren van je basiskaart.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk model Ela en prachtig uitgevoerd!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Ela. De kleuren zijn zo mooi en het papier zo mooi met elkaar gecombineerd. leuke model. Super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooo deze kaart is helemaal geweldig, mooi gemaakt Ela.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaart en mooi met de hoekjes. Ik hou van deze kerstkleuren.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful winter card :) Love your colouring :)
    Thank you for playing with us at Marianne`s Design Divas :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela