Pagina's

zondag 21 december 2014

En de winnaar is......

Hallo dames,

Bedankt voor het meedoen met de Candy! Erg leuk om te organiseren en ..... er is een winnaar uitgekomen, jawel! De 100 volgers zijn nog niet gehaald, dus die Candy verloot ik nu niet, maar wat in het vat zit....
Jullie briefjes bewaar ik zodat jullie dus ook meedingen naar die prijs bij het behalen van 100 volgers. En dan nu.....rapadapa....tromgeroffel.....de uitslag!
Alle namen bij elkaar...

In een bakkie...spannend...


En dit is de winnaar!
Van harte Anja! Mijn zoon heeft het lootje getrokken maar wilde niet op de foto. Wil je mij jouw adresgegevens mailen (elarubira@gmail.com) dan zal ik het pakketje zo snel mogelijk opsturen. Veel plezier ermee.

De theepotcandy blijft dus van kracht, zal dat binnenkort even aanpassen/verlengen op mijn blog. Tot de volgende keer! Groet, Ela

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Anja veel plezier met je gewonnen prijs!
    En ela bedankt voor de kans.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anita gefeliciteerd. Wat leuk dat ik mee mocht doen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Anja en vast veel knutselplezier met je prijs!
    Bedankt voor het verloten van deze leuke Candy Ela!!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Anja!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja gefeliciteerd met je prachtige prijs!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Anja met je prijs!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd Anja en de prijs.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Anja met de mooie prijs
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat ik de candy gewonnen heb. Ik ben super blij. Ik reageer wat laat. Maar ik ben van weekend naar Maastricht geweest en had mijn labtop niet bij me en zie nu pas dat ik deze leuke candy gewonnen heb. Ik ga je nu een mailtje schrijven.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen punt hoor, ik ben niet zo streng...Val je toch lekker met je neus in de boter, weekendje Maastricht en bij thuiskomst nog een cadeautje! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Anita! Ela bedankt voor de kans en hele fijne Kerstdagen!

    Tot blogs!
    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je prijs Anja.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela