Pagina's

donderdag 28 december 2023

Parom pompompom

Echt een heerlijk Kerstnummer, je hoort het alleen niet zo vaak.

Ik vond dat de vogeltjes dit maar moesten zingen, hoewel de Kerstdagen er alweer opzitten. Helaas ben ik daarna grieperig geworden, begon 2e Kerstdag eigenlijk al. Gelukkig zit er alweer een stijgende lijn in, gisteren was het slechts.

De vogels heb ik in spiegelbeeld gestempeld, vind het goed gelukt. Deze keer gewoon op een Mica gestempeld (wel zorgen dat je echt niet schuift omdat het heel glad is) en daarna snel op papier gedrukt. De contouren heb ik later met een zwarte fijnschrijver overgetrokken. Jullie weten natuurlijk welke het origineel is anders had ik jullie gevraagd of je het kon zien😉. Het plaatje heb ik verdiept opgeplakt, dan is het net een klein schilderijtje.


Tot de volgende! Groetjes Ela 

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart en techniek, moet het ook nog proberen. Beterschap gewenst. Tevens wil ik je bedanken voor de leuke kaart die je mij stuurde. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaart. Het spiegelend stempelen is goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik weet het niet uit mijn hoofd, maar het is niet te zien. Echt heel goed gelukt zeg! Nu ik je kaart zie, dacht ik: ik had nog mee willen doen! Gewoon teveel andere kaarten te laten zien...maar hij staat op mijn to do lijstje. Fijn dat je opknapt. Niks aan, ziek worden met de feestdagen. Ik hoorde het al vaker! Had ik je al bedankt voor de kerstkaart? Ik weet het niet meer. In elk geval ben ik er blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart!
    Knap gespiegeld gestempeld, dankjewel voor het meedoen op het 4 Season blog.
    Fijne jaarwisseling en hopelijk weer gezond 2024 in!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze kaart met de zingende vogeltjes. Alvast een goede jaarwisseling en tot het nieuwe jaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een super mooi en origineel spiegelbeeld kaartje is het geworden! En zulke mooie kleuren ook! Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal verliefd op deze kaart zo mooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela