Pagina's

zaterdag 13 oktober 2018

Welcome Baby girl

Hey dames,

Zo, na anderhalve week is mijn rug weer zoals het moet zijn. Zeker 3/4 dagen krom gelopen. Vorige week vrijdag voorzichtig gaan sporten, alleen lopen en fietsen. In de tussentijd gewoon naar werk blijven fietsen, dat ging gelukkig prima. Alleen lopen en lang zitten/staan/opstaan was lastig. Maandagavond naar concert geweest en zelfs voorzichtig staan swingen! En ineens, afgelopen vrijdagmiddag tijdens een wandelingetje dacht ik dat er iets terugschoot in mijn rug en nu kan ik alles weer! Wonderlijk!  Net of ik me een week lang heb lopen aanstellen, haha! Maar ik ben er blij mee, want wat ben je dan beperkt. En nu op mijn hoede zijn.. rustig opbouwen. Jullie bedankt voor de beterschapswensen!

In de tussentijd wel wat kaartjes gemaakt, dit is er eentje van:



Alle materialen van Marianne Design:
DP PK9150, wegwijzer LR0535, veertjes CR1412, basic shape CR1360, stempel Eline's cute animals.

Ben benieuwd wat jullie van mijn drieluik vinden! Met deze kaart doe ik mee bij:
Marianne design: drieluik
4 season swap: dieren
Love to craft: anything goes

Geniet nog van het zonnetje en tot snel! Groetjes Ela

13 opmerkingen:

  1. Schitterende drieluik heb je gemaakt Ela!
    Groetjes Suzan
    DT MD CHallengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je mooi gemaakt!
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, wat een schattig kaartje!
    Fijn dat je rug weer beter is, houden zo, is een stuk comfortabeler ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig kaartje dit drieluik.
    Helaas zo herkenbaar, pijn in je rug. Fijn dat alles nu weer beter gaat!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke drieluik kaart. En wat naar van je rug. Gelukkig dat het nu weer terugschoot. Hopelijk blijft het hierbij, want ik weet wat het is. Je voelt je meteen bejaard....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super gave drieluik
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi drieluik, prachtige kleuren!
    Bedankt voor je deelname aan onze dierenchallenge op het 4 Season blog.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke 3-luik heb je gemaakt Ela.
    Wat een wonder met je rug, hoop dat het hier ook snel over is. Zelfde probleem dus. Heb vrijdag wel staan swingen bij Else DeLange maar helaas, geen verbetering.....
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je rug weer over is! Mooie drieluik! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi kaartje geworden...
    Geweldig dat je mee doet aan onze Challenge "drieluik".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is super pretty Ela, love the card shape.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is mooi, vind de wegwijzer met baby tekst zo leuk.
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thank you for sharing your lovely baby panel card (what a neat shape!) with us at Love To Craft

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela