Pagina's

woensdag 24 oktober 2018

Happiness...

Hey blogsters,
Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige post en de beterschapswensen, heel lief. Daar schreef ik nog dat het beter gaat met mijn enkel maar echt lekker voelt het nog niet. Het is soms net of er duizenden speldenprikjes in mijn voet zitten, maar dat zal ook nog wel door de zwelling komen. Lopen zonder schoenen gaat nog het best maar je kunt moeilijk op sokken lopen op je werk... Ik ben vooral ongeduldig door dit ongemak maar er zijn natuurlijk veel ergere dingen (dat weet ik zelf heel goed), dus sorry voor mijn gezeur! Iets leukers nu dan maar, mijn kaartje, wederom in herfstsfeer:

Materialen Marianne Design: 
Basic shapes CR1360, CR1415 randmal, LR0454 ronde mal onder de CR1360, afbeelding Tiny IR579, DP Peach&Mint PB7047 en tekst CS0895. De centale tekst is een rub-on van Action.

Ik heb de schets gebruikt van Cheerful Sketches al zag ik later dat die 3 elementen elkaar overlappen en ik heb ze naast elkaar geplaatst. Nou ja, misschien mag dit ook. Het leek me een leuk idee om de afbeeldingen van Tiny als achtergrond te gebruiken. Wat vinden jullie? Ik stuur deze kaart in bij:
Marianne Design: zwart en oranje
De Egel: grote tekst centraal
Cheerful Sketches
Love to scrap: Fall

Nog een fijne dag en tot snel! Groetjes Ela

14 opmerkingen:

  1. Leuke kaart geworden Ela.
    Gezellig dat je meedoet aan onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Ela
    Leuk gedaan met de 3 plaatjes
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Ela, prachtige warme kleuren.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi papier heb je gebruikt Ela.
    Het is niet precies zoals de schets is, maar je kunt hem er toch wel in terugzien vind ik.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoe je die verschillende bosplaatjes hebt gebruikt op je kaartje! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een hele mooie kaart! De kleuren van het plaatje passen mooi bij het zwart/oranje thema van MD.
    Groetjes van Henriët
    DT MS Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk kaartje
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige herfstkaart, mooie kleuren. Ook je vorige herfstkaartjes zijn mooi geworden. Wat een pech dat je na je rugpijn nu met zo'n enorme pijnlijke enkel zit, heel veel beterschap.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi beterschapskaartje in herfsttinten. Wens jou beterschap met je enkel en ook sterkte en geduld.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super cute!!! Thank you for joining us at Love to Scrap, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heelerg mooi geworden echt herstkaartje.
    Geweldig dat je mee doet met onze challenge Hoofdkleuren Zwart/Oranje.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaart Ela! Prachtige tekststempel!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge.
    Nancy DTCSC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie herfstkaart met oranje en zwart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela