Pagina's

dinsdag 30 oktober 2018

Magical!

Hoi dames,
Omdat ik de schets bij 2 Sisters on the blog zo mooi vind, gaat deze nog een keer in de herhaling. Het is weer een winterkaart maar dan niet zo 'echt' winters. Met de tekst verwijs ik naar de winter, die vind ik toch wel magisch en zeker als er sneeuw ligt. Oké, misschien een beetje vergezocht, ik vind het gewoon een gave tekst 😁. De tekst is trouwens een digi van Bugaboo en hoort bij de Unicorn. Die moet ik toch ook echt eens gaan gebruiken..🤔, zo leuk!


Deze kaart gaat dus als tweede inzending naar:
2 Sisters on the blog: schets
De Egel: prominente tekst
Creative Sketchy girls: winter, geen Kerst

De herfst doet goed z'n best zich te laten zien, kaarsjes maar aan en dan kruip ik lekker op de bank. Misschien kom ik nog even bij jullie langs! Groetjes Ela

9 opmerkingen:

  1. Oh wauw, Ela, ik houd van dit soort kaartjes! Zo fris. EN een mooie tekst ook. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
    Als je naar buiten moet is het inderdaad op en top herfst. Binnen wordt het er alleen maar gezelliger van vind ik altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Ela!...vind het ook een hele mooi sketch ook een leuke tekst heb je gebruikt.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie winterse kaart. Leuk dat je onze sketch gebruikt hebt.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi. Gezellig dat je meedoet bij Creative Sketchy Girls. succes.
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Cute card. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.
    Groetjes,Greetings Helma DT Creative Sketchy Girls

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart en de tekst is super. We vinden het fijn dat je met de uitdaging van de Egel meedoet. Groetjes, Nelleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuk kaartje! Vind ik persoonlijk het mooiste van de 3 waarmee je meedoet met onze winterchallenge!
    groetjes
    Nancy DT CReative Sketchy Girls

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela