Pagina's

zondag 28 oktober 2018

Blijf lekker binnen

Hallo blogsters,
Daar ben ik weer met een winterse kaart. Dank voor de reacties op mijn vorige. Op deze kaart de schets van Cheerful Sketches in de herhaling. De vorige was niet helemaal volgens schets vond ik dus heb ik er nog maar eentje gemaakt.

Het prachtige papier is van Maja en StudioLight, afbeelding MD Forest Animals VK9563, sneeuwvlokken CR1335 en tekst. IJsrand is van Joy! 
Ik heb nog wat extra pailletjes opgepakt. 

Met deze kaart doe ik mee bij:
Cheerful Sketches
Creative Sketchy girls: winter, geen Kerst

Wat vinden jullie van deze winterkaart? Fijne avond nog, morgenochtend weer wat eerder licht door het uurtje terug. Kan ik iets beter wakker worden hoop ik... Fijne avond! Groetjes Ela

12 opmerkingen:

  1. Een mooie winterse kaart Ela. leuk zoals je de sequins verwerkt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n winterse kaart! Ik moest vanmorgen de ruiten krabben van de auto! Dus toen dacht ik ook: ik blijf lekker binnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Echt wel winters .... leuk met de extra pailletjes.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gedaan. Echt toppie!!

    Leuk dat je met onze challenge meedoet bij Creative Sketchy girls.
    Claudia

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Ela...ik krijg het koud van die ijspegelrand....lol
    Bedankt voor je bijdrage aan Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Ela. Alles heel mooi gecombineerd. De schets heel mooi op deze kaart. Alles past perfect. Prachtig plaatje.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi winters kaartje.
    Fijn dat je de schets gebruikt hebt van Cheerful Sketches!
    Nancy DTCSC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tof dat je ook meedoet met de winterchallenge bij Creative Sketchy Girls!
      Nancy DTCSG

      Verwijderen
  9. Mooie kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Cute card. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.
    Groetjes,Greetings Helma DT Creative Sketchy Girls

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Cute card. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.
    Groetjes,Greetings Helma DT Creative Sketchy Girls

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela