Pagina's

vrijdag 28 februari 2014

Enjoy the simple things...

Hoi allemaal,

Bedankt Anita, Renate en Jolanda voor het volgen van mijn blog!!
Al aan het opwarmen voor het Carnaval? Want het is toch weer koud, brrrrrr! Hopelijk wordt het dit weekend wat beter met al die Carnavalsoptochten. Zo sneu als het slecht weer is.

Ik heb een vintagekaart gemaakt volgens een schets van Cards&Scrap met digitale tekststempel. Zo kan die ook nog meedoen bij We Love Vintage Challenge want daar willen ze graag je favoriete mal of pons zien. Moeilijke keus, maar ik gebruik het label en dat kader wel vaak. Wil wel binnenkort een vintage kader aanschaffen. Ik zie dat het lint rechts een beetje bobbelt, eventjes goed vastplakken nog dus, sorry. Het plaatje vond ik wel toepasselijk met de tekst, lekker lummelen met je favoriete huisdier (?!).


Dessinpapier: Joy!
Digitale tekststempel: Cards&Scrap
Mallen en label Marianne Design LR0116 en CR1254
Blad: Marianne design LR0156
Plaatje: StudioLight STAPSL1239 
Lint: Kruidvat
Bloem

 
Link naar challenges: We love vintage challenge/nr. 20
Cards&Scrap: CardsandScrap/uitdaging-204

Voor de carnavallers onder ons: ALAAAAAF!!!!!!!! Lieve groet, Ela


donderdag 27 februari 2014

Baby

Daar ben ik weer dames,

Even een inhaalslag, de maand is te kort! Deze kaart is voor de Liftchallenge. Dit is de te liften kaart, een schatje toch?

 
en dit heb ik er van gemaakt: 
 

 
 

Ik had niet zo'n kant en klaar papieren zakje dus heb ik er zelf maar een gemaakt. Het labeltje en de kleine tekststempeltjes zijn van Marianne design COL1306, tekst op fleslabel EC0138. Het rammelaartje, speentje, slofjes en slabbertje zijn kant en klaar. Heb nog een wiegje geponst en die op de knijper en het label geplakt. Ik had 'm eigenlijk staand moeten fotograferen zie ik nu, maar het is wel hetzelfde model kaart. Dat was het weer voor vandaag, lieve groet, Ela!

Link naar challenge: liftchallenge-60
 
 

woensdag 26 februari 2014

Twisted easelkaart

Hoi dames,

Lekker zonnetje vandaag, heerlijk!!
Ben op de toer van de easelkaarten. Hier een twisted easelkaart. Zo'n leuk model! Ik heb de kaart volgens een sketch gemaakt en letters en kraftpapier gebruikt. Leuk hoor stempel inkleuren op kraft, veel makkelijker dan op wit, vind ik.

De tantes zitten lekker te theeleuten zoals jullie zien!

Ik ga deze laten meedoen bij:
Marianne Design: kraft. Link naar challenge: MDD/get-your-kraft-and-marianne-design
Dutch Stamp Chickies Challenge: letters/cijfers. Link naar challenge: DSCC/nr-10
Nederlandse Kaarten Uitdaging: schets+alles mag. Link naar challenge: NKU/uitdaging-61

Trouwens.....Op het NKU blog was mijn kaart "Vlinders en Bloemen" afgelopen zondag de kaart van de week! Erg leuk berichtje!
 

 





Marianne Design:
Stempel: DDS3328
Creatables: LR0156 (blaadjes), LR0159 (hart),
Craftables: CR1201 (ronde mal)
Collectables: COL1306 (labelhartje)
Bloemen
Letters LH0506 (van MD dacht ik)
Papier: Pion (dubbelzijdig)
Lint: Artemio
Plakparels: Action

Geniet er weer van! Liefs, Ela

zondag 23 februari 2014

Jurkje af!

Hallo dames!
Het is weer even geleden maar ben druk geweest met het jurkje van Daisy en dat is nu af! Ze showt 'm even en heeft het voorjaar al in de bol. Ik heb gelijk een luchtig zomerjurkje en een spijkerjurkje gemaakt. Kan ze weer even vooruit. 
 
Op het Dutch Card Lovers blog zien ze deze keer graag iets met linten en knopen op je kaart dus ik heb me uitgeleefd. Het is een easelkaart geworden, die stond al lang op mijn to do list en ik ben maar gelijk met de 3x easelvariant begonnen. Het papier is van Pion en is dubbelzijdig. Vond het wel toepasselijk met die naaipatronen erop.
Daisy (DDS3329) heb ik weer lekker ingekleurd. De bloem, vlinder en de hoed zijn clearstamps van Kruidvat. Het gras heb ik er zelf bijgetekend en ook de kleine bloemetjes. De bloemenstempel om Daisy heen is van Marianne Design DDS3314. Het witte jurkje op de mannequin (LR0292) is van keukenpapier. Tekststempel is van Marianne Design (EC0138).
Klosjes met lint heb ik zelf gemaakt en de centimeter is van washitape. Het rechterspeldje zat ooit aan het prijskaartje van een kledingstuk. Wie wat bewaart, heeft wat! Jullie reacties zijn weer van harte welkom en ik kom binnenkort weer eens bij jullie langs, beetje weinig tijd gehad vorige week.
Link naar challenge: dutchcardlovers/challenge-204
 
Lieve groet, Ela
 
 




dinsdag 18 februari 2014

Labelkaart

Hoi dames,

Allereerst Aniet, welkom bij de club! Gezellig dat je me volgt en dat we maar geïnspireerd mogen worden door elkaar. En dames weer bedankt voor jullie fijne reacties op mijn blog, erg leuk dat jullie de moeite nemen een berichtje achter te laten.

Net de 10 km gezien en helaas voor Sven geen goud. Was toch een beetje mijn favoriet na de misser van 4 jaar geleden. Maargoed, het is Bergsma ook van harte gegund, super rit!

Nu dan mijn kaart.
De nieuwe uitdaging van Marianne Design is een labelkaart maken. Ik ga 'm ook insturen naar Kaartjes Inspiratie Challenges met als thema: alles mag. Het papier heb ik al heel lang liggen en nu dan eindelijk gebruikt. Dit is 'm geworden:

 
Snoesjes: 3DHM0060
Creatables: LR0156, LR0159 en LR0234
Craftables: CR1201
Joy! mallen: 6002/0254, 6002/0263 en 6002/0264
Sentiment: EC0138
Dessinpapier: K&Company, LLC
Plakparels en tule
Link naar Challenges:
mariannedesign/challenge-98
kaartjes-inspiratie-challenges-27

zaterdag 15 februari 2014

Happy day

Goedenmorgen dames,

Nog even op de valreep mijn kaart voor de Liftchallenge. Ben niet zo handig met de naaimachine dus was best een uitdaging, haha! Link naar challenge: liftchallenge nr. 59. Maar ik vind het toch best leuk gelukt. Dessinpapier is van Action, letter heb ik gekleurd met mal AB1401 en daarna uitgeknipt, houten sterren en hart zijn van Xenos, label is met washitap beplakt en de knoop heb ik uit mijn voorraad. Fijne dag! Lieve groet, Ela

donderdag 13 februari 2014

Gestrikt!

Hoi, hoi dames,

Allereerst Ellen, Wilma en Mariska van harte welkom nieuwe volgers, gezellig dat jullie mijn blog volgen!

Een gestrikte kaart dat is de uitdaging van Cards&Scrap. Ik heb het eenvoudig gehouden in rood-wit-blauw met een knipoog naar onze Olympische kanjers. Daisy maakt een vreugdedansje voor ze want wat zijn ze goed aan het presteren! De rode tulpen zijn glimmend, op 2e foto beter te zien.
Reacties zijn weer welkom! Lieve groet, Ela


Daisy: DDS3329
Sentiment: Joy! 6410/0018
Tulpenpapier: Kruidvat
Lint en bloemetje
Link naar challenge: cardsandscrap/uitdaging-203