Pagina's

vrijdag 28 februari 2014

Enjoy the simple things...

Hoi allemaal,

Bedankt Anita, Renate en Jolanda voor het volgen van mijn blog!!
Al aan het opwarmen voor het Carnaval? Want het is toch weer koud, brrrrrr! Hopelijk wordt het dit weekend wat beter met al die Carnavalsoptochten. Zo sneu als het slecht weer is.

Ik heb een vintagekaart gemaakt volgens een schets van Cards&Scrap met digitale tekststempel. Zo kan die ook nog meedoen bij We Love Vintage Challenge want daar willen ze graag je favoriete mal of pons zien. Moeilijke keus, maar ik gebruik het label en dat kader wel vaak. Wil wel binnenkort een vintage kader aanschaffen. Ik zie dat het lint rechts een beetje bobbelt, eventjes goed vastplakken nog dus, sorry. Het plaatje vond ik wel toepasselijk met de tekst, lekker lummelen met je favoriete huisdier (?!).


Dessinpapier: Joy!
Digitale tekststempel: Cards&Scrap
Mallen en label Marianne Design LR0116 en CR1254
Blad: Marianne design LR0156
Plaatje: StudioLight STAPSL1239 
Lint: Kruidvat
Bloem

 
Link naar challenges: We love vintage challenge/nr. 20
Cards&Scrap: CardsandScrap/uitdaging-204

Voor de carnavallers onder ons: ALAAAAAF!!!!!!!! Lieve groet, Ela


14 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Ela, ik vind hem helemaal geweldig, supermooi.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ela
    Wauw ,jij bent ook al zo goed in het maken van vintage kaarten, ik vind je kaart prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief....heel mooi gemaakt hoor, een lief kaartje. Fijn dat je meedoet bij WLVC, groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zeg wel leuk dat je meedoet maar ik zie je helemaal niet staan bij WLVC.....ik kwam hier via de blogger-leeslijst dus dacht ik geef gelijk een reaktie maar ga je nog deelnemen Ela???? Ik hoop natuurlijk van wel.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor Plony, ging iets mis met linken maar mijn kaart staat erop. Dank voor je reactie! Fijne avond nog.
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig mooie kaart zeg, en leuk de foto's zo in het zonnetje ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie vintage kaart leuk plaatje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er een juweeltje van gemaakt. De nostalgische afbeelding is prachtig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er gezellig uit! Leuke uitwerking van die schets!
    Mooie mal heb je gebruikt voor onze challenge!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Morgen begint er een nieuwe challenge, hopelijk zien we je daar weer terug!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gemaakt hoor Ela, nog veel carnavalsplezier en bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gemaakt, hele mooie kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je met de sketch gemaakt .
    gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart, en zo'n lief plaatje.
    Als ze je blog eenmaal gevonden hebben, gaat het hard met de volgers.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke kaart heb je gamaakt met deze vintage afbeelding.
    leuk dat je meedoet bij Cards en Scrap
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela