Goedemorgen dames op deze sombere dag,
Het regent namelijk hier in het oosten, bah. Maargoed, heb nog een aantal kaartjes te maken dus hoef me niet te vervelen! Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn 100% moederdagkaart, heb er erg om gelachen!
Nu dan een vintage babykaart voor WLVC en tegelijk volgens een schets van Cards&Scrap met digitale tekststempel. Het roze papier heeft geëmboste speentjes, helaas niet zo goed te zien op de foto. Ik vond deze tekst toch zo leuk passen bij deze kleine dame, want als je zo jong, zo stijlvol uit de verkleedkist te voorschijn komt...dan ben je toch echt met 'style' geboren, haha!
Dubbelzijdig dessinpapier: Pion
Roze kraftpapier: Creamotion
Afbeelding en letters: Studiolight STAPSL1239
Passepartout en swirls: Joy! 6002/0258
Ornamentjes: Joy! 6002/0254
Rand: Joy! 6002/0098
Hartje: Marianne Design LR0159
Digi tekst: Cards&Scrap Callengeblog
Charm: Marianne Design
Lint: Kruidvat
Linnen lint met letters: Action
Deze kaart doet mee bij:
Ik wens jullie een heel fijne zondag verder met hopelijk nog een beetje zon! Lieve groet, Ela