Pagina's

Posts tonen met het label Pion design. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Pion design. Alle posts tonen

dinsdag 19 februari 2019

Day & Night

Hallo dames,
Even snel nog mijn deurhanger aan jullie laten zien. Wilde heel graag nog meedoen aan de challenge bij de Egel.


Day
Bij toeval had ik een soort maantje uitgestanst, en zo kwam ik op het idee om er een dag- en een nachtzijde van te maken.
Night
 Het mooie DP is van Pion. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Ik kom binnenkort weer bij jullie langs. Groetjes Ela

donderdag 13 juli 2017

Fijne dag in ...de zon! (GDT)

Hoi dames,
Vandaag mag ik jullie een strandkaart laten zien die ik maakte als gastdesigner voor Marianne Design. Lucky me dat ik dit mocht doen! De challenge bij Marianne Design  challengeblog is 'alles mag' dus je hebt vast wel iets liggen wat past!


Afbeelding vintage VK9542, ligstoel LR0423, schelp LR0232, randmallen LR0343, labeltje COL 1345, tekstempels COL1314 en een deel van PL1505. Het DP is van Pion, Shoreline treasures. 

Deze kaart stuur ik in naar:

Amacreatief/zomer
Mariannedesignkreadivas/Urlaub
mariannedesigndivas/#18
2sistersontheblog/strand

Doe lekker mee zou ik zeggen, er is weer een super mooie prijs te winnen en moeilijk is de challenge niet! Lieve groet, Ela

maandag 14 juli 2014

Nog eentje dan!

Hallo dames,
 
Gelukkig is de zwelling van mijn hand zondag in de loop van de dag snel afgenomen en kan ik weer lekker freubelen. Nog erg bedankt voor jullie 'beterschaps'wensen, dat doet een mens goed.
Toch nog een kaartje voor mijn vakantie, heb deze gisteravond tijdens de finale van het WK gemaakt. Hij is op bestelling maar heb 'm wel gelijk zo gemaakt dat ie mee kan doen met een aantal challenges:
met blingbling (de IJffeltoren, jurk en schoen), 20x10 formaat en inspiratie gehaald uit de foto WLVC met roze rozen etc.
Ik ga deze inzenden naar:


wlvc.blogspot.nl (inspiratie foto)
cardsandscrap/214 (kaart van 20x10)
 

Marianne design: mallen Creatables LR0291, 0292 en 0285
label met IJffeltoren: scrapvel
Stempels EC 0120
Cijfers MD
Dessinpapier Pion
knipsels StudioLight 3D mini nr. 78
houten bloemen Xenos
en verder lint, parels, pailletjes, taartonderlegger

 Even een close-upje
 
inpiratiefoto WLVC
Degene die 'm heeft besteld is er erg blij mee en zelf ben ik ook erg tevreden. Wat vinden jullie ervan? Tot later! Lieve groet, Ela 
 

zondag 27 april 2014

Vintage babykaart, sweet...

Goedemorgen dames op deze sombere dag,

Het regent namelijk hier in het oosten, bah. Maargoed, heb nog een aantal kaartjes te maken dus hoef me niet te vervelen! Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn 100% moederdagkaart, heb er erg om gelachen!

Nu dan een vintage babykaart voor WLVC en tegelijk volgens een schets van Cards&Scrap met digitale tekststempel. Het roze papier heeft geëmboste speentjes, helaas niet zo goed te zien op de foto. Ik vond deze tekst toch zo leuk passen bij deze kleine dame, want als je zo jong, zo stijlvol uit de verkleedkist te voorschijn komt...dan ben je toch echt met 'style' geboren, haha!


Dubbelzijdig dessinpapier: Pion
Roze kraftpapier: Creamotion
Afbeelding en letters: Studiolight STAPSL1239
Passepartout en swirls: Joy! 6002/0258
Ornamentjes: Joy! 6002/0254
Rand: Joy! 6002/0098
Hartje: Marianne Design LR0159
Digi tekst: Cards&Scrap Callengeblog 
Charm: Marianne Design
Lint: Kruidvat
Linnen lint met letters: Action
 
Deze kaart doet mee bij:
 
Ik wens jullie een heel fijne zondag verder met hopelijk nog een beetje zon! Lieve groet, Ela


dinsdag 4 februari 2014

Snoezig cadeau envelopje

Hoi hoi allemaal,

Bedankt weer voor jullie lieve berichtjes op mijn blog en mijn nieuwe volgers ook bedankt, voor zover ik dat nog niet gezegd had. Wat een verrassing vorige week, ik heb de 2e prijs gewonnen bij Marianne Design challenge 96 met mijn trouwkaart (deurhanger)! Ben er trots op.

De nieuwe challenge van Marianne Design heeft als thema cadeau envelop. Link: challenge-97
Het model heb ik gevonden bij kaartenbox.blogspot.nl maar heb er een heel eigen draai aan gegeven.

Snoesje zit lekker lui een boek te lezen onder de luifel met klimop, gezellig hè! En omdat Snoesje lekker zit te lezen heb ik er een boekenbon in gedaan maar dat kan ook geld zijn of een cadeaukaart natuurlijk. De kleuren van Snoesje heb ik aangepast aan het papier van Pion design, Lily of the Valley (mooi!) en ingekleurd met aquamarkers. Op het kaartje in de envelop heb ik een pocket gemaakt om het geld of bon er goed in te kunnen doen.

 
Marianne Design:
stempel: HM9450
sentiment: clearstamp EC0138
creatables: tak LR0257*klimop, vogel en -huisje LR0206*roos LR0295*kader LR0116
craftables: label CR1254
gele bloemen (JU0887)
 
En verder een kanten lintje, plakparels en witte roosjes. De stoel van Snoesje, de roos en de witte roosjes heb ik nog bewerkt met wat gouden glitterlijm.

Geniet ervan en ik ben benieuwd naar jullie reacties! Lieve groet, Ela