Pagina's

vrijdag 8 december 2023

Roze Kerst

Daar ben ik weer eens, het bloggen komt er niet echt van momenteel. Het freubelen gelukkig wel alhoewel het een drukke tijd is nu. Ik wilde met deze kaart meedoen bij KIC maar was te laat. Toevallig vragen ze nu Kerst met een vleugje roze, dus kan ie alsnog daar meedoen.

Het was een erg leuke schets om mee te werken. En dit is weer een deel van mijn nieuwe spulletjes en de zigzag stempel zat in het pakketje wat ik van Colien heb ontvangen vanwege haar verjaardagsverloting. 



Ik hoop dit weekend even bij jullie langs te komen, heb vast weer veel gemist. 

Groetjes Ela 


6 opmerkingen:

  1. Een schattige kaart. Gelukkig kan je hem nu toch bij ons linken.
    Dankjewel voor het meedoe bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk label met de ijsbeer en de pinguïn.
    Hier staat het bloggen en het knutselen op een laag pitje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie tag, gelukkig zat er roze in , bedankt voor je deelname bij kIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke labelkaart, schattig die pinguïn en beer!
    En fijn dat het pakketje is aangekomen (ik zag je reactie nog op mijn blogbericht, dankjewel), veel plezier met de spulletjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje is dit Ela.
    Hier precies zo op het moment, weinig bloggen en in de spaarzame tijd kaartjes maken, want er komen weer veel verjaardagen aan;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuk label heb je gemaakt. Erg mooi met het vleugje roze. Ik wil je bedanken voor de kerstkaart die ik van je heb ontvangen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela