Pagina's

zondag 19 november 2023

Gezellige Kerst

Nog een kaartje gemaakt met dit leuke model. Volgens mij ben ik te laat met het plaatsen van deze bij de Lift challenge maar dat mag de pret niet drukken.

Moeilijk foto's maken met dat grauwe weer, maar er staan dus moeder en kind hertjes op...

Ik heb gewacht op mijn bestelde takje om de voorkant af te maken☺️. Een van de spulletjes die de postbode heeft gebracht. Het papier en knipvel had ik in het dorp al gekocht. En eigenlijk had ik achteraf dat andere takje ook moeten bestellen, die met die besjes. Dan was ie helemaal af geweest. Maar je kunt niet alles hebben...

Challenges:

Momenteel geniet ik van zonnigere omstandigheden, zo'n 1,5 week. Heerlijk, even weg uit de regen.

Groetjes Ela 

6 opmerkingen:

  1. Beautiful festive card the card fold and the image are so lovely thank you for joining us at Allsorts
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje en ook al ben je te laat, het is en blijft een mooie kaart!
    En wat lekker dat je de zon op bent gaan zoeken! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart!
    Geniet van de zon, ik geef je groot gelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk model, jammer dat je te laat was.
    En heerlijk even de zon, geniet ervan!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty winter card. Blues and kraft so nice together in your special fold. Thank you so much for joining the challenge at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela