Pagina's

zondag 1 mei 2016

Uitslag Candy!

Hallo allemaal,

De Candy is inmiddels afgelopen, nu is het tijd voor de uitslag! Allereerst hartelijk dank voor jullie 'digi' kaarten en jullie berichtjes, heel leuk te lezen en te bewonderen! Zo heeft mijn verjaardag iets langer geduurd, haha!

Twee Collectables had ik te verloten en omdat ik geen keuze kon maken uit jullie verjaardagskaartjes, superleuk en soms heel persoonlijk, heb ik maar lootjes getrokken, wel zo eerlijk.
Deze prijs gaat naar: Chantal!

En deze kerst Collectable gaat naar: Angelique!

En deze spulletjes krijgen jullie erbij!
Voorjaar
Kerst
Chantal en Angelique mailen jullie even je adres (elarubira@gmail.com) dan komt het naar jullie toe!

Helaas kan ik niet iedereen blij maken maar erg bedankt voor jullie deelname, ik hen er in ieder geval van genoten. 

Een fijne avond nog! Groetjes Ela



12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Angelique en Chantal! En Ela bedankt oor de superleuke candy!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie prijs.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames en Ela jij bedankt voor de kans.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames en Ela bedankt voor de kans!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dames gefeliciteerd en Ela dank je wel voor de leuke candy die je beschikbaar stelde
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Chantal en Jacqueline en Ela bedankt voor de candy!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat leuk Ela, ik zie dat ik één van de winnaars ben bij jouw candy. En wat een leuke dingen heb je nog toegevoegd. Ik stuur je een mail met mijn adres. Chantal, jij natuurlijk ook gefeliciteerd!
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Chantal en Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Chantal en Jacqueline, Veel plezier met deze mallen!
    Ela, dank je wel voor deze kans!
    Fijne week verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd dames, heel leuk dat je dit gedaan hebt Ela.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Chantal en Angelique met het leuke stansje en daarbij een leuke aanvulling van die mooie scrapspulletjes
    En Ela bedankt voor de kans om mee te mogen doen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela