Pagina's

dinsdag 10 mei 2016

Birds

Hallo dames,
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart. Misschien worden oranje krokussen wel een hit! Deze keer bloemetjes en vogeltjes, altijd een goede combi! Heerlijk hoe de vogels iedere ochtend fluiten, dat vind ik zo lekker wakker worden.

Materialen van Marianne Design:
Afbeelding, Dp peache en mint, mal LR0415, swirl LR0249, hartje COL1306 vlinderpareltjes CA3116 en tekststempel.

Met deze kaart doe ik mee bij:
mariannedesigndivas/alles mag met optie birds
do-itcreatief/bloemen op je kaart

Lees jullie reacties weer graag! Fijne avond no en groet Ela

11 opmerkingen:

  1. Lief plaatje en een mooie kaart heb je er mee gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor je deelname en succes.
    Groetjes Joyce
    DT Do-it Creatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief kaartje met mooie kleuren!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje. Ik vind de kleuren zo prachtig en dan met die leuke vogeltjes erbij, mooi hoor!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke fleurige kaart!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk kleurrijk kaartje Ela, het ziet er mooi uit!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart, mooi dat mint met roze.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje met mooie kleurtjes. Dank voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes sabine, Dt Do-it Creatief

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje met mooie kleurtjes. Dank voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes sabine, Dt Do-it Creatief

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Ela en ook je kleurenkeuze vind ik top!

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela