Pagina's

maandag 2 mei 2016

Baby

Hallo dames,
Welkom Ilonka, Caroline, Chantal, Rosina, Sally, Wies en Joyce en iedereen die ik per ongeluk ben vergeten ;-) op mijn blog! Leuk dat jullie mij hebben gevonden en dat we elkaar maar mogen inspireren!

Bij de-egel is de challenge voor mei van start gegaan: maak een babykaart of creatie. Niet moeilijk dus doe weer lekker mee!
Omdat ik in maart de challenge heb gewonnen (vintage) mocht ik gastdesigner zijn en dit is mijn bijdrage:

Alle materialen zijn van Marianne Design. Ik vind het altijd jammer de uitgestanste rondjes weg te doen dus bedacht ik me dat ik ze natuurlijk kan (her-)gebruiken op een kaart. En zo hoef je geen plaatje te gebruiken. Eenvoudig maar toch met een leuk effect. De eendjes heb ik gestempeld, ingekleurd en uitgeknipt.
Deze kaart doet mee bij de challenge van:
Anma creatief/baby

Bedankt weer voor je bezoekje en berichtje en tot de volgende keer! Groetjes Ela


12 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, wat leuk met de uitgesneden cirkel en de hergebruikte rondes. Heel lief geheel.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk babykaartje. Leuk idee met die cirkels.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan met die cirkels!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lief hoor dit kaartje!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag 'm. Gaaf hoor Ela :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie babykaart heb je gemaakt, leuk idee om de rondjes zo te gebruiken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een schattig kaartje Ela!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie hier een schattige kaart Ela, mooie accenten en prachtig uitgevoerd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje Ela.
    En ik gebruik ook vaak de "overblijfselen"hoor.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je als gastdesigner een lieve kaart gemaakt Ela. Daar zijn wij als Egel-team erg blij mee hoor, dank je wel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve kaart! Erg leuk gedaan met die cirkels.
    Dank-je-wel voor het meedoen aan onze BABYchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela