Pagina's

donderdag 29 oktober 2015

Vintage kerst

Hallo allemaal,
Zoals beloofd een heel andere kaart! Ik heb weer eens een vintage kaart gemaakt, dat was ook even geleden. Ik zie vaak zulke mooie vintagekaarten voorbij komen maar ik blijf het lastig vinden om de kaart zo vol te maken. Ergens vind ik het toch jammer dat je dan niet alles meer ziet :-)

Gebruikte materialen:
Marianne Design: Vintage afbeelding MD VK 9538, DS Eline's Silver Stars PB7048, Kerstboom LR0379, Hulst CR1343, stempel EC0138.
Joy! Craft: Slee 6002/2035 en swirl 6002/0359

Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en of het genoeg vintagegehalte heeft!
Met deze kaart doe ik mee bij:
cheerfulsketcheschallenge/schets oktober
wlvc/vintage kerst
En nu moet ik weer een paar kaartjes gaan maken voordat ik kan posten. Dus tot later! Lieve groet Ela

21 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart Ela! Of het genoeg vintage is, weet ik niet, want ik heb een beetje hetzelfde als jij ;)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele mooie VINTAGE kerstkaart!
    Super gedaan.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kerstkaart Ela! Ik vind het ook altijd zonde om het DP vol te plakken. Bij vintage kaarten is het DP meestal prachtig en dat moet te zien zijn toch hihi ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prima vintage kaart Ela....echt heel erg mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie vintage kaart Ela, mooie kleuren en mallen heb je gebruikt.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Ela. Heel mooi deze kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterend vintage kaartje Ela!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi nostalgisch kaartje Ela. Mooie kleurencombinatie...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een prachtige kaart, gemaakt met onze sketch.
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Ela!
    Gaaf ook dat het je Kraft heb gecombineerd met het snowpaper, dat ziet er echt super uit.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kerskaart met een mooi plaatje, kleuren, en malletjes, top!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie vintage kaart heb je gemaakt met onze sketch! Leuk dat je mee doet met onze challenge op Cheerful Sketches!

    Groetjes,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Ela, leuk dat je meedoet bij WLVC, groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart Ela en hoe vol je kaart is is heel persoonlijk. Wanneer je kaart minder vol is dan wil het niet persé zeggen dat je kaart niet vintage kan zijn. Het is jouw kaart dus lekker doen wat je zelf mooi vindt. Dankjewel voor je deelname bij WLVC. Fijn weekend, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstkaart en ik ben helemaal met je eens. vintagekaarten vind ik ook erg moeilijk. Ik zie ook veel vintage kaarten die allerlei versieringen erop hebben en toch een prachtige eenheid houden. Knap werk en super leuk om ernaar te kijken. Ik herken je gedachte ook dat je mooi papier dan 'verstopt' onder al die laagjes en tierelantijnen. Je kaart is mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Ela en je kaart hoeft wat mij betreft echt niet voller te zijn. Soms, ook met vintage, is less mooier dan zo druk/zo vol.


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart. Mooie kleuren en leuk plaatje!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kaart, mooie kleurencombinatie en mooi opgebouwd.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtig kaartje is het geworden en weet je je kaartje hoeft echt niet zo vol te zijn om aan het vintage gehalte te werken. Je houdt van een volle kaart of niet en dit is jou kaart en voldoet prima aan vintage en dat is te zien. gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi,

    Heel leuk kaartje met mooie kleuren en leuke details.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaart is mooi geworden Ela. Bedankt voor je deelname bij WLVC

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela