Pagina's

maandag 26 oktober 2015

Nog een setje

Hallo dames,
Wat een heerlijk freubelmiddagje had ik gisteren. Gelukkig weer opgeknapt al hoest ik nog best. Zoals jullie zien heeft de tweelingkaart me in zijn greep, haha! Geniaal die leuke kleine kaartjes. Heb oud en nieuw van Marianne Design gecombineerd. Dit 3D knipvel (3DHM0037) had ik al een tijdje liggen en nu ik het thema muziek voorbij zag komen, dacht ik er aan. Het DS met muziek is ook een 'oudje' van MD. Daaronder zit het DS Eline's Silver Stars PB7048 (zo leuk!) bewerkt met mal LR0234. Gecombineerd met Kraft en de nieuwe kerstklokjes (CR1343) en een labeltje (COL1314). De hulstblaadjes zijn van COL1363 (alles van Marianne Design).
Deze tweeling stuur ik naar: 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Binnenkort laat ik jullie nog een kaartje zien die ik gisteren heb gemaakt. Heel wat anders! Fijne avond en tot de volgende keer! Lieve groet Ela

17 opmerkingen:

  1. oh deze zijn ook erg leuk! Mooi gemaakt.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerdjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof deze muzikale tweelingkaartjes!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk he, die kleine kaartjes maken! Je hebt er twee schitterende kaartjes mee gemaakt!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk muzikaal stel die twee! Ze hebben er echt zin in ;-)
    Erg leuke en vrolijke kaartjes Ela!

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes Ela, heel gezellig dat je met onze challenge meedoet, veel succes !!
    xx Wilma DT C2C

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie set vrolijke, muzikale kaartjes Ela! Heel mooi hoe je 'oud' en nieuw hebt verwerkt :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk hé, ik vind je kaartjes erg leuk.
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooo Ela, wat zijn je kaarten leuk, schattig met de snoesjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatjes, wat zijn ze leuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi gemaakt, wil je de link naar hobbyhome veranderen in Cards2Create?
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk met die Snoesjes Ela! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee super leuke kaartjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaartjes. Ze blijven leuk die 10 bij 10 kaartjes.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ela. Wat zijn dit enige kaartjes! superleuk gemaakt met deze snoesjes. top . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela