Pagina's

woensdag 14 oktober 2015

Terug!

Hallo lieve dames,
Dat is lang geleden, een berichtje van mij! Ik heb niet helemaal stilgezeten maar bloggen zat er even niet in. 'Mijn' kamertje moet ik nog even met mijn zoon delen voorlopig en de tijd ontbreekt me nog vaak om ervoor te gaan zitten. Maar langzamerhand komt er toch weer een kaartje uit mijn vingers. De verbouwing moet nog beginnen dus erg regelmatig zal het niet zijn. Deze kaart heb ik gemaakt met wat nieuwe producten van MD. Erg veel leuks weer! Zoals deze Don&Daisy:
Materialen MD:
Knipvel DDK3221
Boom LR0379
Voor ronde kaart LR0327 en CR1201
Stempel COL1314
DS old press en DD
Ik ga deze inzenden bij:

Kijken of het opvalt dat ik terug ben, haha! Een fijne dag gewenst allemaal en tot de volgende kaart. Ik kom ook weer bij jullie langs, gezellig! Groet Ela

22 opmerkingen:

  1. Ja, hoor dat valt wel op hahahaha.
    Welkom terug.
    En alles op zijn tijd hoor.
    Bloggen gaat veel tijd in zitten dus dat komt bij mij ook niet altijd uit.
    'We willen tenslotte ook nog aan de freubel.
    Je kaartje ziet er in ieder geval weer prachtig uit.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi natuurlijk valt het op dat je terug bent .
    Leuke kaart Ela
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi mij valt het op dat je terug bent ;) Welkom terug en leuk je weer te lezen Ela! Je hebt meteen weer een heel leuke kaart gemaakt! Mooie kleuren, mooi model en Don en Daisy hebben het heerlijk naar hun zin
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk weer een prachtig kaartje van je te zien,
    Succes met de verbouwing.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jah... Bij valt het ook op hoor. Leuk om weer even iets van je te lezen/zien.
    Stiekem gaat er toch wel veel tijd zitten in het bloggen. Dat doe ik dan meestal in de avond uurtjes.
    Freubelen doe ik dan in de kostbare uurtjes die ik op mijn vrije dagen over hou. Dat zijn er de laatste tijd minder dan gedacht.
    Het kaartje dat je ons vandaag laat zien is wel echt een leukerd. Hopelijk kun je ons snel weer één van je creaties laten zien. We wachten geduldig af. :o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige kaart hoor Ela
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je weer even tijd had Ela om dit prachtige winterkaartje te maken. Succes met de verbouwing.
    Gezellig dat je met onze challenge mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Ela :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooie ronde kaart Ela!
    Super van kleur en leuk gedaan met Don & Daisy.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenges.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog en Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ela, Welkom terug en dat meteen met een super leuk kaartje! Ook ik vind dat bloggen veel tijd kost en kom er soms niet aan toe hoor!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je weer terug bent, en vervelend dat je nog in de rommel zit. Daar moet je echt tegenkunnen en voor mij is het niets. Je kaartje is weer een jeweeltje Ela, knap gedaan tussen de bedrijven door!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Welkom terug in blogland! Hopelijk gaat het je lukken om wat meer tijd te vinden om creatief bezig te zijn!
    Dit kaartje is helemaal super! Grappig dat ik ongeveer dezelfde opzet hier klaar heb liggen! Maar toch zijn ze gelukkig verschillende genoeg!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn te lezen dat ik 'gemist' wordt! En de rommel valt nog mee, dat komt nog. Nee, ook niks voor mij maar het is voor een goed doel!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Welkom terug, is inderdaad niet fijn om niet te ruimte en te tijd te hebben om te doen waar je zin in hebt. Maar zoals je zelf al zegt je krijgt er wel wat voor terug. Je hebt een hele leuke kerstkaart gemaakt. Hopelijk zien we je weer regelmatig terug.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaart in die vorm. En erg leuk detail van de slee door de 'ijzers' grijs te maken.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart, en super gezellig dat je mee doet aan de challange op het Don en Daisy blog.
    Heel veel succes en bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Irma
    Dt lid Don en Daisy blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart.

    Groetjes Geesje
    http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/
    hobbyhoekje-engelchen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela