Pagina's

zaterdag 24 februari 2024

Nog een lifter

Leuk te lezen dat jullie mijn boogjes kaart geslaagd vinden! Vandaag nog een kaart met het thema van de Liftchallenge. Met deze kaart ben ik helemaal in mijn nopjes, alles lukte gewoon zoals ik het wilde! 


Op naar de volgende creatie, ik zit momenteel boordevol inspiratie. Maar er moeten natuurlijk ook huishoudelijke klusjes worden gedaan, dus daar ga ik eerst maar aan beginnen. Woensdag op mijn vrije dag op de koffie bij een jarige vriendin geweest en dan komt er 's middags ook niet veel meer van. Dus...aan de slag! 

Een fijne dag! Groetjes Ela 



8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke opkikkerkaart.
    Veel knutselplezier vandaag. Het is er echt weer voor.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook erg leuk, mooi met de hartjes en het kikkertje! Dank voor je tweede inzending, Ela!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie opkikketkaart heb je gemaakt. Leuk gelift. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart is ook weer heel geslaagd, mooi gemaakt.
    Succes met je klusjes en daarna lekker knutselen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk als je in de flow zit! Hartstikke leuk kaartje met het kikkertje! Lejk dst je zo enthousiast meedoet, je kaartje met de zebra was ook al zo leuk! Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!🩵

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart!! Die hartjes vorm is ook ontzettend leuk. Ik moet er nog aan beginnen. Hoop morgen na de hh klusjes tijd te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een super leuk kaartje met de hartjes en de kikker!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela