Pagina's

zaterdag 20 december 2014

Sinterkerst Candy en bij 100 volgers nog één!

Dit bericht blijft bovenaan staan, scrol naar beneden voor mijn nieuwe posts.

Hallo lieve dames,

Vandaag wil ik jullie eens verrassen....ik geef twee mooie Candy's weg!
Waarom? Nou, gewoon, het is bijna Sinterklaas, Kerst en mijn blog bestaat inmiddels 1 jaar! Genoeg redenen voor een feestje dus, dacht ik zo! Alweer 1 jaar in bloggersland wat gaat het toch snel maar ik geniet ervan! Vooral de berichtjes zijn altijd zo ontzettend leuk om te lezen, ook al merk ik dat ik zelf niet altijd tijd heb er eentje bij jullie achter te laten. Maar ik doe mijn best!


Wat moet je doen om dit pakketje te winnen?
  • Word volger van mijn blog (als je dat nog niet bent en als je dat wel bent, doe je gewoon lekker mee natuurlijk!)
  • laat een berichtje achter op deze post, zo laat je weten dat je mee wilt doen
  • plaats deze Candy op je eigen blog en link terug naar mijn blog
  • zegt het voort, zegt het voort: hoe meer zielen, hoe meer vreugde en....
Bij 100 volgers verloot ik ook deze prijs:


Je hebt dus kans dat je ze allebei wint! Kun je na de kerst/winter ook nog aan de freubel, anders val je misschien in een zwart gat, stel je voor haha!

Na 20 december maak ik de winnaar(s) bekend. Veel succes allemaal!
Een fijne avond nog en lieve groet, Ela

23 opmerkingen:

  1. Hoi Ela.
    Wat leuk dat je deze gave candy weg gaat geven ik zet het gelijk op mijn blog.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je een candy gaat verloten Ela!!
    Natuurlijk doe ik graag mee en zal het zo ook gelijk even op mijn blog zetten.
    Op naar de feestdagen en 100 VOLGERS!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave candy's...die theepot, wow!!!
    Ik waag graag een gokje, Ela, zal het gelijk op mijn site zetten...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ela wat leuke prijzen. Ik doe graag mee. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan van je blog. Wat een mooie Candy's ga je verloten. Daar wil ik natuurlijk graag aan me doen. Volger ben ik al lang van je. Ik ga het gelijk op mijn blog plaatsen. Op naar de 100 volgers.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ela,
    super leuk, gefeliciteerd! Ik weet je begin nog goed van je blog. ;-)
    Ik geloof dat ik zelfs je eerste volger was, hihi.
    Wat lief van je dat je dit doet, doe dus graag mee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ela,
    Van harte gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog.
    Ook ik ben een nieuwe volger van je geworden. Om zo'n candy kan ik toch niet heen? ;-)
    Deze candy ga ik ook op mijn blog plaatsen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ela, wat leuk dat ik op jouw blog ben terecht gekomen. Je maakt hele mooie creaties! Ben net ook volger geworden. Mooi meegenomen dat ik dan ook nog kans maak op een candy. Super! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ela,

    Nou ik doe graag mee met candy!
    Super leuk!

    Ik zou zeggen op naar de 100 volgers!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een leuke Candy Ela Ik doe graag mee.
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende candy geef je weg Ela. Die theepot van dutch doobadoo is prachtig hé. Ik zag er al zoveel mooie voorbeelden mee. Echt iets voor mijn dochters verjaardag want zij is een echte theeleut en wat is het dan leuk om hier iets mee te maken. Heb hem nog niet aangeschaft dus wie weet.......? Ik doe graag mee en wil graag ook genieten van jouw creaties om zo inspiratie op te doen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ela

    Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan van je blog. Wat een leuke Candy ik wil meedoen ik ga gauw volger worden van je blog

    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog heb lekker ff rongesnuffeld wat een mooie kaartjes maak je
    ben ook volger geworden en doe graag mee met die mooie candy
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een feestje waard! Al weer een jaar van die mooie creaties van jou mogen genieten, super! Ik had je al wel in de lijst op mijn blog met blogs, maar heel gek ik stond niet bij jou volgers, maar ik volgde je creaties al wel (lekker ingewikkeld ;))
    Wat een leuke candy's, ik vind de stempel van Don en de ski's zo leuk... Wie weet een kerstcadeautje met deze candy, doen zelf niets met cadeautjes voor kerst maar via de blog is het ook leuk!
    Op naar de 100 volgers en nog veel mooie creaties!

    Ik ga het op mijn blog plaatsen.
    Veel knutselplezier in deze gezellige december/kadootjesmaand!
    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog.
    Ik doe graag mee met deze candy, die prachtig is .
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ela
    Alweer een jaar een blog, wat vliegt de tijd zeg, ik was al snel volgster van je blog en volg je altijd al wordt het geven van reacties als je zoveel volgsters als ik heb wel een stuk moeilijker om bij te houden! Wat een super candy ga je verloten zeg ik doe graag mee en wens je nog heel veel blogplezier toe en op naar de 100 volgsters!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd met je blog.Wat een leuke candy heb je.Ik doe graag mee.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hallo Ela

    gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan van je blog. de tijd vliegt voorbij wat een mooie candy geef je weg ik doe graag mee ik ben gelijk ook volger geworden

    groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Ela, wat gaaf dat je al 1 jaar een blog hebt! Ik hoop dat ik de komende jaren van al jouw moois mag gaan genieten. Lief dat je een candy weggeeft, een bijzondere datum staat erboven...de verjaardag van mijn overleden vader. Ik hoop dat je heel veel volgers gaat krijgen en natuurlijk zet ik jouw candy op mijn blog! Succes en veel plezier!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk blog heb je. Staan hele leuke kaarten op. Ik ben gelijk volger geworden en dan nog zo'n leuke candy erbij.
    Ik hoop dat er vele volgers bij komen.
    Tevens wens ik je fijne feestdagen en een creatief 2015

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Ela gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan :) Ontzettend leuke blog heb je! Ik vind je crea's heel mooi :) Ik help je graag naar 100 volgers en hoop dat je de 100 snel zal bereiken! Wat ontzettend lief dat je maar liefst twee candy's verloot :) Ze zijn beide zo mooi! Ik heb je candy in mijn sidebar geplaatst.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela