Pagina's

zaterdag 22 augustus 2020

Nieuwe challenge bij Crafty Friends

Alweer tijd voor de nieuwe challenge bij Crafty Friends! Wat vliegt de tijd...
Het thema is Fairies/Fantasy. Geen sponsor deze keer, dus we spelen Just for fun. Hop naar het blog voor meer inspiratie. Maar niet minder leuk om mee te doen toch?




Ik zag dit mooie papier blokje bij de Action, vooral de kleurencombi sprak me aan. En dat belandde dus in mijn mandje (samen met nog twee andere blokjes🤭). Eenmaal thuis moest ik gelijk denken aan deze digi en heb deze met dezelfde kleurtjes ingekleurd. Past natuurlijk perfect bij de uitdaging. Nu is de beurt aan jullie!

Challenges:
Scrapping4funchallenges:anything-goes

Groetjes Ela

8 opmerkingen:

  1. Good morning Ela... your card is beautiful and such a great shape.
    Have a lovely crafty fortnight until our next challenge.
    Crafty Hugs
    Diane Louise xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat een mooie kaart! Al die elfjes zijn superschattig en de kleuren passen inderdaad verrassend mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb niet zoveel met faires e.d. maar ik vind je kaartje erg lief! Mooi papier ook.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! Super leuk model en heel leuk afgewerkt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk modelletje, mooie papiertjes erbij en een lief stempeltje.
    Alles zo prachtig met elkaar gecombineerd.
    Bedankt voor je 3de deelname aan de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kaartje en wat een leuk modelletje! Zeker een mooie digi en leuk papier dat er goed bij past! Bedankt voor je bijdrage aan de uitdaging van GCC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk kaartje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela