Pagina's

dinsdag 11 augustus 2020

Groetjes

Een vrolijke kaart in zomerse kleuren deze keer. Ik had wat oude borduurpatronen van Marianne Design gevonden en die heb ik dit weekend zitten borduren. Vervolgens is het me gelukt er een kaart mee te maken volgens schets van Marianne Design.


Gebruikte materialen van Marianne Design: DP PB7056, LR0388, CR1390, PL1516 en CS1022.
Challenges:
2 Sistersontheblog: borduurkaart
Met de nieuwe interface van blogger kan ik nog niet echt overweg. Ik blog altijd op mijn telefoon of tablet en een bericht intypen is niet zo makkelijk. De bovenste balk met o.a. het uploaden van foto of het maken van een link verdwijnt telkens als ik type. Ook het naar boven scrollen lukt maar een klein stukje en dan stopt het dus kom ik niet bovenaan mijn post.. Iemand een tip?
Een fijne avond en houd vol, iets verkoeling komt eraan😊!

13 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je gemaakt Ela! Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk, zomers kaartje, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, leuk gedaan met die bloemen.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk je borduurkaartje.
    Ik zit nog op het oude blogger, zo lang mogelijk, sorry ik kan je dus niet helpen.
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig, vrolijk kaartje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A really pretty card. Lovely layers of backing papers. Sweet butterfiles too. Thanks for joining us for our challenge this month at Let's Craft & Create and good luck, Michelle - DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart met deze vrolijke papiertjes. Ik gebruikte hetzelfde blokje voor mijn voorbeeldkaart.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toppie kaartje leuk de bloemen met borduren en stansje.
    Leuk dat je mee doet met de sketch
    Groetjes van Judith
    DT-Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke bloemenkaart met het borduurwerk.
    Gezellig dat je meedoet met onze sketch-challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    ps. je kunt gewoon weer overschakelen naar de oude versie van blogger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ein tolles buntes Kärtchen.
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful!! Thanks for sharing with us at Let’s Craft and Create Challenge, hope to see you again :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela