Pagina's

vrijdag 19 januari 2018

Koud hè

Hallo dames,

Hopelijk hebben jullie de storm goed doorstaan, jeetje wat ging het tekeer! Wij hebben het er in ieder geval goed van af gebracht, geen schade of anderszins.

En nu dan weer de winterse buien, je zou bijna zeggen maart roert zijn staart, als het maar zou zijn...wat is het weer toch wispelturig. Ik laat vandaag een winters kaartje zien in mooie warme kleuren. De foto is niet optimaal, ik wil graag nog meedoen bij DCL en dus moest ik vanochtend de foto maken...


Alle materialen zijn van Marianne Design, behalve het stipjespapier.

Deze kaart stuur ik naar:
Marianne Design Kreadivas: alles geht, option 'es ist Kalt Draussen'
Dutch Card Lovers: schets
Knutsels en Kadootjes: kleurenbingo; rood/wit/oranje
Ally's Angels: anything goes

Dat is het eventjes voor nu, ik wens jullie een fijne dag en vast een goed weekend! Groetjes Ela

9 opmerkingen:

  1. Wat een lievertje zo, leuk kaartje hoor in mooie kleuren. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je de 3 challenges mooi gecombineerd. Een prachtkaartje is het geworden.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt een leuke kaart Ela! Mooi van kleur en hij spreekt heel erg door het embosgedeelte. Schattig plaatje.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ela,
    wat heb je een mooie kaart gemaakt! Perfect voor onze challenge! Dank je voor het meedoen bij K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah zo schattig dit kaartje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh het is jou ook gelukt met de schets Ela, super leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd, de sketch herkende ik meteen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, zo'n winters kaartje in warme kleuren.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela