Pagina's

dinsdag 23 januari 2018

Baby girl

Hallootjes allemaal,

Wat fijn dat jullie weer langs komen op mijn blog. Bedankt voor de fijne berichtjes! Deze keer heb ik een kadodoosje gemaakt. Dat is de uitdaging bij Marianne Design en ik wist gelijk wat ik wilde maken. Het patroontje heb ik al enige tijd liggen en gevonden op het blog van Jaqueline presentje. Ook Jolanda van het MD DT had er eentje gemaakt. Dit is mijn uitvoering:

Een kijkje in de wieg
 
Lieve speeltjes

De ooievaar kan weer verder, taak volbracht hier
Hier komt eventueel de naam van het meisje



















Er zijn twee collega's zwanger (nou ja, een en van de ander de vrouw) en ze krijgen allebei hun derde kindje, een meisje. Ook worden ze allebei eind maart/begin april verwacht. Eindelijk kon ik dus dit patroontje eens proberen en het is superleuk! Jullie begrijpen dat ik er dus nog eentje moet maken maar misschien maak ik wel iets heel anders, dat weet ik nog niet.
Onder de letters 'BABY' wil ik nog de naam plakken, als ie niet te lang is. Anders plak ik er nog 'GIRL' onder. Alles van MD: DP Peach&Mint, ooievaar COL1381, letters CR1417, randje laken LR0343, stempel EC0138, knipvel Eline babies o.a. AK0054. verder een kantje, strikje, bloemetje en wat pareltjes.
Deze kaart stuur ik naar:
 
Bedankt voor het langskomen en als je een berichtje achterlaat; helemaal super! Groetjes Ela



16 opmerkingen:

  1. Leuke creatie Ela, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk is je doosje in de vorm van een wiegje, zo lief met baby erin. Je hebt het wiegje super mooi aangekleed Ela prachtig gedaan.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige wiegje heb je gemaakt en zo lief "aangekleed". Erg leuk om te zien dat je mijn blog hebt gevonden en ook hebt vermeld. Heel veel succes met de challenge.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit leuk gemaakt Ela! Wat zijn die baby's toch schattig hè, ik heb er ook nog een aantal, ze blijven tijdloos vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat 'n superleuk kadoosje! En de hartjesbedel die als mobiel bovenaan aan het wiegje hangt is een leuk detail! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig gedaan en leuk dat je ze nu ook echt kunt gebruiken.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk wiegje geworden. Ziet er top uit.
    Leuk dat je mee doet met de challenge cadeaudoosje.
    Groetjes van Judith
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gemaakt. Super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat leuk, zo'n schattig wiegje en mooi aangekleed. Mooi winterkaartje en een mooie kleurencombinatie.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat is dit een leuk doosje! Zo toepasselijk.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kadootje is dit Ela.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Ela! Wat een gaaf doosje heb je gemaakt! Helemaal leuk voor een meisje.
    Ga ik onthouden. Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ela,
    Wat een super leuk kadoosje ;)
    Lief dat je deelt waar je dat leuke patroon gevonden hebt. Ik heb het ook opgeslagen ;)
    Voor ooit ;)
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Simply stunning!
    Thank you for sharing with us here at Marianne Kreadivas!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    Movie Online

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela