Pagina's

dinsdag 12 december 2017

Wintervogels

Hallo allemaal,

Een enorme kerstboom staat te stralen in huis en nog mooier nu het buiten zo mooi wit is.

Het was wel een uitdaging als je de weg op moest. Zondag moest ik helaas de deur nog uit omdat ik mijn zoon moest ophalen. Hij was met de supportersbus mee naar Sparta-Vitesse. Leuk voor de eerste keer met een vriend naar een uitwedstrijd van Vitesse. Die hebben ze niet gezien, nog net de stadionlampen van Sparta voordat ze rechtsomkeer maakten. 6 Uur voor niks in de bus gezeten met dat weer. En gisteren weer een uitdaging met de fiets naar het werk. Ik wilde er zeker van zijn dat ik in ieder geval weer thuis kon komen, de bussen/treinen waren zondag ook al uitgevallen. Tussen de middag uit voorzorg naar huis gegaan om de rest van de dag thuis te werken. Dat is dan wel fijn dat dat kan. Gelukkig is het allemaal goed gekomen en zijn we veilig thuisgekomen.

Dat vind ik het het enige nadeel van dit weer, als je 'verplicht' de deur uit moet met deze gladheid, voor de rest is het echt 'Winter Wonderland' buiten...prachtig en dat is toch ook genieten!

 
Voor deze kaart heb ik weer een mooie digi van Dora gebruikt. Ik vind het mooi matchen met de grijs en zwart tinten. Het DP is van CraftEmotions en de rest is van Marianne Design.
 
Het was weer een feest deze digi in te kleuren! Neem ook een kijkje op Dora Knutselhoekje voor de andere uitwerkingen van het Team en daar zijn de digi's ook te koop.
 
 
Geniet ook nog een beetje van het witte landschap, het is zo weer voorbij! Groetjes Ela
 
 


8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met de schattige digi van Dora!
    Ja, die winterse perikelen ben er niet weg van.
    Hier staat de boom nog niet de andere lampjes wel. Heb de griep te pakken. Probeer nu eerst het "gewone" leven draaiende te houden hatsjoe 😊.
    De dooi is hier flink ingetreden.
    Fijne dag en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanachter het raam is het idd sprookjesachtig maar verder brengt het helaas veel ongemak/gevaren met zich mee. Hier regent/dooit het dus straks zonder geglibber de deur uit en inslaan hihi!
    Je kaart is zo mooi met die blauwe vogeltjes tegen al dat zwart!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en wat een mooie digi! Hier valt weer volop natte sneeuw maar gelukkig hoef ik de deur niet meer uit.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, ik had het gehoord dat op het nieuws dat de voetbal was afgelast. Dat is balen, ben je al onderweg met dit weer...hadden ze ook wel eerder kunnen zeggen, nietwaar? De weersverwachting dat het 'slecht'weer zou worden was al bekend.
    Je kaart vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    De vogeltjes springen er echt uit.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat springen de vogeltjes er mooi uit op deze kaart! Mooi gedaan.
    Dank-je-wel voor je 2de deelname aan de DECEMBERchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes van Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve vogeltjes op je mooie kaart Ela.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog (dt-ATSC)

      Verwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela