Pagina's

vrijdag 8 december 2017

Kerstlabel

De Sint en zijn Pieten zijn weer naar warmere oorden en hier staat de kerstboom te lonken om een plekje in huis te krijgen. Dit weekend wil ik 'm op gaan zetten. En er ligt hier sneeuw! Ook weer leuk hoor, gezellig!

Nog even en de kerstkaarten moeten al de deur uit, maar ik maak er nog een paar. Zijn jullie al klaar? Ach, wat is klaar, ze kunnen ook al voor volgend jaar zijn, hihi! Ik blijf een beetje in het witte, deze keer met ijsblauwe accenten. Deze leuke mal CR1423 heb ik gewonnen heb Marianne Design Kreadivas. Ik heb er voor gekozen de flapjes om te vouwen en heb ze daarna vastgeplakt. Ik heb de embossingfolder DF3439 weer gebruikt en het mooie DP Winter Dream PK9150. De vorm is van Dutch Doobadoo en die heb ik onderaan afgesneden zodat het een labelvorm krijgt. Verder een afbeelding van knipvel EWK1253, sneeuwvlokken/ijskristallen CR1335, bloem LR0156 en takjes LR0437. De tekst is een deel van het liedje van stempel CS0946.


Deze kaart doet mee bij:

Wat vinden jullie van deze 'witte' kerstkaart? Tot snel maar weer! Groetjes Ela




17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie mal heb je gewonnen. Heel leuk met die flapje. En zo mooi in het wit. Hier gaan we vandaag de boom ook opzetten en ook wil ik de kaarten gaan schrijven. Is altijd weer een hele klus.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart!
    Op weg naar Zuid-Holland gisteravond werden we een paar keer voorbijgestoken door auto's met sneeuw op het dak... Hier geen sneeuw te bespeuren. Was misschien wel mooi geweest...
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart heb je gemaakt met je gewonnen mal! Extra sfeervol om je kerstboom op te tuigen nu het buiten zo mooi wit is!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie witte kaart! Handig dat hier nu een mal voor is voor dit model. Ik heb zoiets al een paar keer gemaakt maar wel zitten tobben om gelijke stukjes te krijgen. Ik ga morgen de kaarten schrijven.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende tag Ela!
    Prachtig gemaakt en zo mooi rustig van kleur.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leek kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doet aan onze alles mag kerst challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk om iets te winnen, waar je dan vervolgens weer hele leuke kaarten mee kunt maken 😁. De vorm is ook leuk.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart! De oudere stans van de bloem past er ook goed bij.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie kaart Ela.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart, mooi doorkijkje heb je met je gewonnen mal gemaakt Ela.
    Leuk dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart, heeft wel een chique uitstraling zo helemaal wit.

    Groetjes Grietje
    Grietje's Kaartenhoekje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog md

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk kerstkaartje.
    Bedankt dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind hem heel mooi wit! Leuk gedaan.
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de DECEMBERchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes van Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังตลก

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart is dit. Een witte kaart vind ik zo mooi, maar ook zo moeilijk om te maken. Ik ben altijd bang dat hij dan TE wit wordt. Ik ben nu ook volger geworden van je, je maakt echt prachtige kaarten.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela