Pagina's

zondag 17 december 2017

Family and Friends DT

Kadootje van de sneeuwpoppen, die gaan vast op bezoek bij familie of vrienden. Dat is de nieuwe challenge bij Crafty Friends die gisteren is begonnen. Ik had een andere datum in mijn hoofd voor mijn bijdrage. Zie ik ineens de kaartjes voor challenge 73 voorbij komen, whaaa! Nou ja, een dag later, het is ook best druk zo aan het eind van het jaar en ik was ook nog eens creatief in huis. Maar goed, dit is dus mijn bijdrage:




Onze sponsor deze challenge:

Link to Web Store -http://www.pinkgemdesigns.com/catalog/
Link to Challenge Blog -http://pinkgemchallengeblog.blogspot.co.uk/ 
Link to Facebook Page - https://www.facebook.com/pinkgemdesigns/

Prize - One lucky winner will receive 2 "SINGLE" digi stamps of their choice (NO sets or personalised watermarks or sentiments) from Pink Gem's on-line store.

Deze kaart stuur ik naar:
Pink Gem challenge/anything-christmas-goes
Addictedtostamps and more/-make-your-mark
addicted-to-stamps-challenge/seasons greetings
webshop-anmacreatief/-75-alles mag
hobbyvision/challenge-68-winter
thesketchychallenges/Christmas

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! Tot snel, groetjes Ela

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! Mooi in deze winterse kleuren.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart. Leuke afbeelding en bloemen. Ook de binnenkant ziet er mooi uit.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi model kaartje Ela.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk dan toch wat een leukerd!!!
    de zachte kleurtjes doen het heel goed op je winterse kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card, so much to look at, so much to enjoy. Thanks for joining us at ATSM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer een prachtig kaartje ela!!!!
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังตลก

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi love your snowmen and your gorgeous design looks beautiful inside too thank you for joining us in The Sketchy Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart en mooi modelletje. Gezellig dat je meedoet bij The Sketchy Challenges.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela