Pagina's

woensdag 6 september 2017

Achter de duinen

Hey hallo dames,
Het blogritme zit er nog niet helemaal in. Wel heb ik een aantal kaartjes gemaakt de afgelopen tijd. Onder andere een GDT kaartje voor MD en eentje in opdracht van een collega maar die zien jullie later. Eerst wil ik nog snel meedoen bij o.a. Marianne Design met thema 'gebruik afbeelding van Mattie'. Dat is deze easelkaart geworden:

 en nog een keertje dicht:

gebruikte materialen van Marianne Design:
LR0415 mal, LR0232 schep en anker, Mattie's mooiste MB0167, LR0360 gras, COL1345 label en tekststempel Project NL. Het DP is van Studio Light.

Met deze kaart doe ik mee bij:
mariannedesign/Mattie's
Mariannedesigndivas/anything-goes
mariannedesignkreadivas/alles geht
Knutselsenkadootjes/easelkaart
De-egel/letter B

Ik hoop maar dat ik op tijd ben, blogger laat me in de steek...Tot snel! Groetjes Ela

7 opmerkingen:

  1. Echt wel op tijd. Zou zonde zijn Ela.
    Hiermee kunnen we de 2de prijs ook weggeven....haha.
    Mooie easel heb je gemaakt hoor.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige easelkaart!
    Gelukkig was je op tijd.
    Mooie mallen gebruikt.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het prachtig Ela !!
    Je andere creaties zijn ook toppertjes!! :-)..

    Hartelijke groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje is het geworden! Dank je voor het meedoen bij ons van Knutsels en Kadootjes. ( de B voor de Egel zie ik alleen niet...)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje. Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela