Pagina's

dinsdag 26 september 2017

Get well soon

Hallo dames,
Nog een kaartje van mij, ik post het maar vast voordat ik het vergeet morgen. Heel anders dan mijn vorige kaart en dat vind ik nou zo leuk!
De digi is van Bugaboo die ik heb ingekleurd met inkt.

Ik heb gebruikt: stempel Bugaboo, tekststempel MD CS0895, vlinder MD LR0357 en het DP met de bloem is nr PK9144. Kader om afbeelding is van Noor design 6002/0254.
Deze kaart stuur ik naar:
Stamping sensations/foto inspiratie


de-egel/beterschap/opkikker
2sistersontheblog/bingo
creativesketchygirls/schets #16
inkychicks/use-your-favourite colours

Bedankt voor jullie altijd positieve en leuke reacties! Groetjes Ela





12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart.
    En wat leuk dat je meedoet met de challenge van Stamping Sensations.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie beterschaps kaart!
    Schattige digi, en mooie kleuren combi. Leuk gedaan!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kwam even kijken naar je schattige kaartje....knap de kleurtjes verwerkt van de inspiratie foto.....en ik zie ook dat je meedoet aan onze challenge bij de Inky Chicks.....TOP. Dankjewel.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi met die kleurtjes ! Lief plaatje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk en vrolijk beterschapskaartje! Prachtig in deze kleuren en het afdrukje is heel mooi ingekleurd. Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel lief en schattige kaart. Bedankt dat je meedoet met onze challenge bij Stamping Sensations. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Heel lief mooi kaartje ☺
    Dank je wel dat je meedoet met onze "42 Beterschap" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Beterschap}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je hebt je challenges mooi gecombineerd! Mooi kaartje!
    Fijn dat je meedoet met onze schetschallenge!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie uitwerking van de sketch. en een prachtige kleurencombi heb je eraan toegevoegd. Super.
    Bedankt voor het meedoen van onze challenge.

    Groetjes Kim
    DTCSG

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke en lieve kleurtjes heb je gebruikt voor deze kaart. Daardoor is die prachtig geworden. Fijn dat je met deze uitdaging van de Egel meedoet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela